۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۵۵۵۶۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایجاد اختلاف در جامعه خیانت به مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که اختلاف در جامعه خیانت به مردم است، گفت: تبعیت محض از ولی فقیه وظیفه هر مسؤول در نظام اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان با تبریک ایام الله فجر فجر به عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: امروز نظام اسلامی در عرصه مختلف جهان عزتمندانه حضور دارند.

 

وی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مخالفت خود را با انقلاب ملت ایران آغاز کرد، افزود: توطئه افکنی های دشمنان انقلاب در 34 سال اخیر با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تحریم‌های یک جانبه غرب علیه ایران اسلامی تأثیری بر اداره ملت مقاوم و بصیر ایران اسلامی نداشته است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه همین تحریم ها امروز به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که دشمنان به خیال خود فکر می کردند تا تحریم و توطئه افکنی می تواند جلوی پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را بگیرند، خاطرنشان کرد: تحریم ها موجب خودکفایی کشورمان در بسیاری از بخش ها شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای کشورهای جهان دانست و با بیان این که امروز بسیاری از ملت های آزاده دنیا ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، تصریح کرد: نقش جمهوری اسلامی در مناسبات منطقه ای کاملاً واضح و روشن است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که کشورهای غربی به نقش جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه اذعان دارند، بیان داشت: جایگاه امروز جمهوری اسلامی در سایه وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی هدایت های عالمان ولی فقیه حاصل شده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش مسؤولان برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: رفتار مسؤولان نباید به گونه ای باشد که ناراحتی مردم را فراهم کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید بر این که اختلاف در جامعه خیانت به مردم است، گفت: تبعیت محض از ولی فقیه وظیفه هر مسؤول در نظام اسلامی است.     

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبرب با بیان این که در شرایطی که دشمنان همه تلاش خود را برای تضعیف نظام به کار گرفته اند، مسؤولان باید با وحدت و همدلی در پی حراست از دستاوردهای نظام باشند، گفت: اختلاف و تفرقه خواست دشمنان است و همگان باید هوشیار و آگاه باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات