۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۵۵۷
امام جمعه میانه:

وحدت مهمترین دستاورد ملت ایران در مقابله با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میانه با تشریح دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران گفت: وحدت زیر سایه رهبری و ولایت مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی و اصلی‌ترین دستاوردهای نهضت حسینی ملت ایران در مقابله با یوغ استکبار بوده است.
طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه امروز در همایش طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه شهید آیت الله حامدی این شهرستان اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی به کمک امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال ترویج مبانی ضددینی در جوامع اسلامی است، نباید روحانیت دست روی دست گذاشته و نظاره‌گر این مسأله باشد.

 

وی با بیان این‌که هر طلبه خود رسانه‌ای مهم برای تبلیغ مبانی اسلام و اخلاق نبوی در جامعه است، خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی باید جریان‌های فرهنگی، اعتقادی و زیربنایی در شهرها و روستاها به راه اندازند، تا در دراز مدت شاهد نتایج مطلوب و خروجی ماندگار در عرصه‌های مختلف باشیم.

 

امام جمعه میانه از طلاب و فضلای حوزه خواهران و برادران خواست در ساماندهی امور فرهنگی شهرستان همکاری کنند و تصریح کرد: غفلت از ظرفیت فرهنگی مدارس علمیه شهرستانی، غیرقابل پذیرش است، حوزه های علمیه و عموم روحانیان می توانند عهده‌دار مسؤولیت خطیر فرهنگی در مسائل خرد و کلان شهر باشند.

 

حجت الاسلام حامدی با تأکید بر این‌که حوزه های علمیه بایستی استراتژی واحد و مبتنی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی اتخاذ کنند، گفت: بررسی مشکلات فرهنگی شهر و چاره اندیشی برای آن تنها با هم اندیشی و همیاری مسؤولان، اساتید حوزوی و نخبگان مرتفع خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان اهداف و آرمان های انقلاب و دستاوردهای آن به نسل جوان است، انتظار می رود روحانیان و مبلغان دین نقش خطیر خود در این عرصه را جدی بگیرند.

 

امام جمعه میانه با تشریح دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران گفت: وحدت زیر سایه رهبری و ولایت مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی و اصلی‌ترین دستاوردهای نهضت حسینی ملت ایران در مقابله با یوغ استکبار بوده است، در حقیقت وحدت یگانه عامل پیروزی مسلمانان در تمام دوران بوده و مهمترین عامل توسعه کشور نیز اتحاد و یکدلی است.

 

تولیت مدارس علمیه میانه در پایان بر شناخت و تبیین ارزش‌ها، آرمان ها و اهداف فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: آگاهی نسل جوان جامعه از میراث ماندگار امام و شهدا، یکی از اصول مهم در تداوم انقلاب و ادامه راه بزرگان این عرصه است./935/پ202/ب

ارسال نظرات