۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۵۴۸۱
آیت الله نورمفیدی:

انقلاب اسلامی عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان به پیشرفت های ایران اسلامی در 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیشرفت های علمی که امروز شاهد آن هستیم به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، شب گذشته در جشن خودکفایی ‎هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان را یکی از موضوعات مهم در دین مبین اسلام دانست و گفت: یکی از مسائلی که انقلاب ما را در مقابل دشمنان حفظ می کند، همین خدماتی است که به محرومان جامعه می شود.

 

وی این سازمان را یادگاری افتخار آمیز از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این اقدام امام راحل نشان دهنده این است که ایشان همواره دغدغه محرومان و مستضعفان جامعه را داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با مثبت ارزیابی کردن خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در سه دهه اخیر گفت: خوشبختانه این مجموعه کارنامه مثبتی در حمایت از اقشار ضعیف جامعه از خود به جای گذاشته است.

 

امام جمعه گرگان، یاری انسان‌های مستمند و فقیر را دارای پاداش دنیوی و اخروی دانست و خاطرنشان کرد: همه مسؤولان باید در جهت تقویت امور مربوط به ایتام تلاش بیشتری کنند.

 

وی حرکت در مسیر عدالت را زمینه ساز از بین رفتن فقیر و غنی در جامعه دانست و تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی باید عدالت علوی حاکم باشد تا مسأله فقیر به حداقل برسد.

 

آیت الله نور مفیدی با تأکید براین که نیازمندان و فقرا نباید دست نگاه کن دیگران باشند چون آثار سوء اجتماعی، اخلاقی دارد، افزود: کسب استقلال از سوی محرومان جامعه بسیار ضروری است که باید زمینه این مسأله فراهم شود.

 

وی با بیان این که خودکفایی محرومان جامعه باید بیشتر مورد توجه مسؤولان کمیته امداد قرار گیرد، ادامه داد: اگر این زمینه برای خانواده‌های محروم فراهم شود بسیاری از مشکلات آنها رفع خواهد شد.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

 

وی با تأکید بر این که کمیته امداد نباید تنها کمک رسان باشد، گفت: بنابراین وجه همت کمیته امداد باید برای افراد تحت پوشش، توجه به استقلال مددجویان باشد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که کار کردن فواید زیادی دارد، ادامه داد: کسی که کار می‎کند تا از دسترنج خویش ارتزاق کند، مورد لطف خداوند قرار خواهد گرفت، اما خدا انسان‎های بیکار و تنبل را دوست ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، استقلال اقتصادی را یک ضرورت مهم در شرایط حساس فعلی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: باید روی پای خود بایستیم تا احساس نیاز به غیر نداشته باشیم.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود به پیشرفت های ایران اسلامی در 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیشرفت های علمی که امروز شاهد آن هستیم به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است./950/پ203/ب

ارسال نظرات