۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۳۴۰

همایش فجر آفرینان عاشورایی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش فجرآفرینان عاشورایی با هدف تجلیل از فعالیت هیئت های مذهبی استان خوزستان در ماه های محرم و صفر و استقبال از ضریح امام حسین(ع) در خوزستان برگزار شد.
همايش فجر آفرينان در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش فجر آفرینان عاشورایی با هدف تجلیل از فعالیت هیأت های مذهبی، مبلغان، مداحان و شاعران آیینی، شب گذشته با حضور مسؤولان استان خوزستان در محل تالار مهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای، سخنگوی ضریح جدید امام حسین(ع)، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این مراسم را تعظیم شعائر اسلامی برشمرد و افزود: از تلاش و زحمات همه عزیزان در ماه های محرم و صفر تشکر کرده و از برنامه های اجرا شده های آنان در ماه های محرم و صفر تشکر می کنیم و همچنین از زحمات آنان در استقبال از ضریح مبارک امام حسین(ع) تشکر می کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از اقدامات و فعالیت های هیأت ها و مسؤولان استانی فعال در استقبال از ضریح امام حسین(ع) در خوزستان تقدیر شد.

همچنین به رسم یادبود هدایایی به حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای، سخنگوی ضریح امام حسین(ع) و محمدرضا غضنفری راننده تریلی حامل ضریح اهداء شد.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم بسته های فرهنگی شامل پارچه های تبرک به ضریح جدید امام حسین(ع) میان حاضران توزیع شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات