۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۲۳۱
بخش پایانی/ آیت الله خاتمی:

مردم ایران رییس جمهور ولایتمدار و استکبارستیز را انتخاب می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم در 22 بهمن امسال بار دیگر بیعت ارزنده ای با نظام اسلامی خواهند کرد، گفت: مردم در انتخابات خرداد سال آینده نیز با شعوری ارزنده در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در مصلی بزرگ قدس این شهرستان برگزار شد، با بیان این که غربی ها و مزدوران داخلی آنان، مردم ما را به درستی نمی شناسند، گفت: هدف اصلی آنان از تحریم ها این بود که وقتی تحریم شروع شد و فشار بر مردم وارد آمد آنان به خیابان ها بیایند و علیه نظام شعار دهند.

 

وی با اشاره به این که رنج مردم رنج ما است و ما می دانیم شرایط چگونه است، بیان داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند زندگی با عزت و حسینی را با زندگی دنیایی مبادله نخواهند کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که این ملت اگر پای گرسنگی پیش آید فرزند رمضان است و اگر پای فداکاری شود، فرزند عاشورا است، خاطرنشان کرد: این فشارها بسیار کوتاه  است و دشمنان مجبور خواهند شد دست از پا درازتر عقب نشینی کنند.

 

آیت الله خاتمی با تأکید بر این که ما هیچ وقت میز مذاکره را تعطیل نکردیم، گفت: آنان این امید را داشتند تا زمان بگذرد و مردم به خیابان ها بیایند تا بر قدرت چانه زنی آنان افزوده شود.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مزدوران داخلی هم باید مردم را بشناسند و بدانند که این مردم دین مدار بوده و عشق به دین در وجود آنان نهادینه شده است، بیان داشت: مردم ایران اسلامی استکبار ستیز بوده و هر چه مزدوران داخلی به استکباریان نزدیک تر شوند مردم نسبت به آنان نفرت خواهند یافت.

 

وی با تأکید بر این که مردم در روز 22 بهمن بار دیگر بیعت ارزنده ای با نظام اسلامی خواهند کرد و نظام اسلامی را به مانند اسلام دوست دارند، خاطرنشان کرد: این مردم تا آخرین نفس و قطره خون از نظام اسلامی خود حمایت خواهند کرد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تا مردم در صحنه باشند دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد، گفت: گزینه نظامی دیگر تمام شده است و آخرین تیر  آنان تحریم‌های اقتصادی است.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به این که کاری که جریان فتنه سال 88 در پی آن حرکت در نظر داشت، شکستن حریم ولایت بود، بیان داشت: عنصر ولایت پذیری انقلاب را حفظ نموده و خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که خوبان و به خصوص جوانان باید بیدار باشند، گفت: جوان نباید جوانی خود را فدای احزاب کند و باید فقط پیرو ولایت باشد.

 

وی با تاکید بر این که کشور ما را فرهنگ عاشورا بیمه کرده است، بیان داشت: سرمایه محبت آل الله بسیار عظیم است که با جان و خون این ملت عجین شده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم در انتخابات خرداد سال آینده با شعوری ارزنده در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی رییس جمهوری را که در قد و قواره آنان بوده و همانند خودشان در ولایت مداری و استکبار ستیزی باشد، انتخاب خواهند کرد./950/پ201/س

ارسال نظرات