۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۵۳۷۸۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

پیروی از ولایت نیروی محرکه بسیج سازندگی است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی رمز موفقیت بسیج سازندگی را عشق به ولایت و پیروی از رهبری دانست و گفت: پیروی از ولایت نیروی محرکه بسیج سازندگی است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین روز دوشنبه در مراسم افتتاح 530 واحد مسکونی ساخته شده از سوی بسیج سازندگی سپاه عاشورا در مناطق زلزله‌زده ارسباران، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان و صبر و تحمل مردم منطقه در برابر مشکلات اظهار داشت: این واحدها در کمتر از شش ماه با وجود برودت هوا و سخت گذر بودن راه های ارتباطی ساخته شده است.

 

وی ضمن افتتاح هزار و سیصدمین واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج در روستای هولان از توابع بخش مرکزی اهر ، صبر و استقامت مردم آذربایجان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقابله با فتنه های دشمنان را ستودنی دانست و افزود: حضور بسیجیان از نخستین ساعات وقوع زلزله برای خدمت‌رسانی به مردم حادثه‌دیده تا اسکان قطعی تمام مردم زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که تلخی‌های زلزله ارسباران، با بازسازی خانه‌های مردم زلزله‌زده فراموش خواهد شد، تصریح کرد: با این‌که رسانه‌های معاند خارجی تبلیغات گسترده منفی علیه نظام اسلامی ایران در خدمت‌رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده داشتند، نه تنها تاثیری در روند بازسازی ها به وجود نیامد، بلکه موجب افزایش انگیزه و شتاب در ساخت و سازها شد.

 

سردار نقدی با بیان این‌که تبلیغات منفی غربی ها به نفع کشور و تبدیل به سکوی جهش برای توسعه شد، گفت: خدمت رسانی بسیج سازندگی بدون هیچ منت و در راستای رسالت اصلیش صورت می گیرد، چراکه رمز موفقیت بسیج سازندگی عشق به ولایت و پیروی از رهبری است، در حقیقت پیروی از ولایت نیروی محرکه بسیج سازندگی است.

 

بنا بر این گزارش، در روستای هولان، 35 خانوار سکونت دارند که تمام اهالی این روستا امروز در مراسمی واحدهای مسکونی خود را تحویل گرفته اند، تمامی واحدهای مسکونی این روستای دورافتاده شهرستان اهر به همت بسیج سازندگی سپاه عاشورا ساخته شده است.

 

گفتنی است، زمین لرزه های شدید به بزرگی 6.2 و شش ریشتر، بعد از ظهر روز 21 مرداد، شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی را لرزاند که در اثر آن خسارت های مالی و جانی بسیاری در ورزقان، اهر و هریس و روستاهای اطراف این شهرستان ها به بار آمد./935/پ203/ج

ارسال نظرات