۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۲۲۹۱
آیت الله نظری:

کاستی‌های جامعه بشری با ظهور امام زمان زدوده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه جامعه بشری در تاریخ، نتیجه و پایان بشر را درک نکرده است، گفت: این نواقص و کاستی ها تنها با ظهور حضرت ولی عصر(ع) رفع خواهد شد.
 آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون مازندران امروز با آیت الله عبدالله نظری دیدار و گفت وگو کردند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با تأکید بر این که مسؤولان باید کرسی قدرت را امانت الهی بدانند، گفت: همه توان و تلاش یک مسؤول در نظام اسلامی باید در مسیر خدمت به مردم خلاصه شود.

 

وی با بیان این که خیر، نیکی و خدمت به مردم برای انسان ماندگار خواهد بود، افزود: همه مدیران و مسؤولان باید تلاش کنند تا رضایت عمومی حاصل شود.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به بیش از سه دهه حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف این انقلاب، ادامه داد: مردم کشورمان صاحب اصلی این انقلاب عظیم هستند و مسؤولان وظیفه دارند از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها بهره گیرند.

 

وی با تأکید براین که در این دنیا همگان باید به دنبال خیر و نیکی به همنوع باشند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا سرمایه عمر را در یک نتیجه جاوید و ماندگار مصرف کنیم.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه جامعه بشری در تاریخ، نتیجه و پایان بشر را درک نکرده است، گفت: این نواقص و کاستی ها تنها با ظهور حضرت ولی عصر(ع) رفع خواهد شد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که با ظهور حضرت، باطل در دنیا از بین خواهد رفت، ادامه داد: در آن زمان شیعه از غربت خارج شده و در اوج قرار می گیرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از رواج رباخواری در جامعه دینی، ترویج ربا در جامعه زمینه افزایش سرمایه عده ای خاص را فراهم می کند، گفت: ربا قشر مستضعف و کم درآمد را بیشتر به سوی فقر می کشاند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید براین که پول باید به سرمایه تبدیل شود، ادامه داد: اگر امکانات بیشتری برای مردم فراهم شود به حتم مردم مصلحت اسلام متوجه می شوند و به خیر و صلاح شریعت محمدی پی خواهند برد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه بر ضرورت اقامه نماز اول وقت از سوی اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و با یان این که اگر غیر از این باشد دنیا زندگی اش لغو و بیهوده است، خاطرنشان کرد: هر انسانی در هر جایگاهی که قرار دارد باید در اول وقت نماز خود را اقامه کند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف سه دهه اخیر حضوری چشمگیر و دشمن شکن داشتند، گفت: این ملت به همه دنیا ثابت کردند که در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و امروز وظیفه مسؤولان و مدیران است که این تلاش های صادقانه ملت را با خدمتگزاری بی منت پاسخ دهند./950/پ202/س

ارسال نظرات