۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۵۱۴۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه 88 آخرین فتنه علیه نظام و ارزش ها نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 و هجوم وسیع نقشه و توطئه دشمنان خاطرنشان ساخت: این فتنه آخرین فتنه و نقشه دشمن نیست بلکه استکبار جهانی منتظر یک فرصت است تا دیگر توطئه های خویش را عملی کند.
حماسه 9دي

حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، با اشاره به حماسه غیورانه ملت ایران در روز نهم دیماه 88 خاطرنشان کرد: مردم مؤمن ایران ریشه ایمان عمیق و روحیه ولایت‌مداری آن ها در آرمان های انقلاب اسلامی نهفته است.

وی با بیان این که مردم بر اساس آموزه ‌های دینی زندگی با عزت را بر ذلت و خواری ترجیح دادند اظهار داشت: ملت اسلامی ایران با ترسیم صراط مستقیمی، راه روشنی را برای امت های دیگر تشکیل دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین بیان داشت: آنچه امروز نظام و مردم ما را از دیگر ملت ها متمایز می کند، ولایتمداری در پرتو ایمان به خداوند متعال است.

حجت الاسلام مرتضوی در ادامه افزود: این روحیه ولایتمداری باعث حیرت، هراس و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات 88 و هجوم وسیع نقشه و توطئه دشمنان خاطرنشان ساخت: این فتنه آخرین فتنه و نقشه دشمن نیست بلکه استکبار جهانی منتظر یک فرصت است تا دیگر توطئه های خویش را عملی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراجمد با بیان این که افزایش بصیرت دینی و سیاسی جامعه را از هر گونه خطر و توطئه حفظ می کند ابراز داشت: در پرتو دور اندیشی و تیز هوشی، نقشه‌های پیچیده و مرموز دشمنان را تشخیص و با حضور به موقع و نقش آفرینی می توان توطئه و نقشه ‌های دشمنان را خنثی کرد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات