۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۵۱۴۳۱
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

قانون گریزی مهم ترین خطر برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان فتنه 88 را ناشی از قانون شکنی سران فتنه دانست و گفت: عدم رعایت قانون تنش و آشوب را به همراه دارد و این بزرگ ترین خطر برای یک کشور محسوب می شود.
آيت الله غلامعلي نعيم آبادي

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهم ترین عامل در ایجاد فتنه 88 را قانون شکنی دانست و اظهار داشت: با وجود این که همه قانونی بودن انتخابات را اعلام کردند اما فتنه گران نپذیرفتند، حتی از فرصتی که رهبر معظم انقلاب به آنها داد تا به شکل قانونی ادعای خود را پیگیری کنند، استفاده نکردند.


وی با بیان این که بزرگ ترین خطر برای یک مملکت خروج از مواضع قانونی است، گفت: اگر قانون رعایت نشود هرج و مرج می شود و تنش و آشوب ایجاد می شود.


نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در کنترل فتنه 88 ابراز داشت: حضور خردمندانه و حکیمانه ایشان در صحنه نگذاشت این جریان آن گونه که دشمنان می خواستند ادامه پیدا کند؛ ایشان با نگاه به همه جوانب فتنه، مسیر حرکت را به مردم نشان داد.


اگر هدایت های رهبری نبود حضور مردم به تنهایی کارساز نمی شد
حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب وارد صحنه نمی شد حوادث به گونه ای دیگر رقم می خورد؛ حضور مردم به تنهایی کارساز نیست این هدایت رهبر است که حضور مردم را تأثیر گذار می کند.


وی عظمت 9 دی را در حضور پاک و مقدس مردم دانست و گفت: هر گاه ملت ما در صحنه حاضر شدند مشکلات را برطرف کرده اند؛ اگر حضور به موقع مردم نبود آسیب های فراوانی به انقلاب وارد می شد.


امام جمعه بندرعباس ادامه داد: باید این حماسه بزرگ را زنده نگه داشت تا انقلاب از خطرات مشابه مصون بماند؛ یکی از راه های بزرگداشت 9 دی تکرار و تبیین هرساله دستاورد های ارزشمند این حماسه برای مردم است./928/ت302/ج

ارسال نظرات