۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۵۱۳۲۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

پویایی 9 دی در گرو تبیین زوایای مختلف این حماسه بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 در سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، گفت: پویایی حماسه نهم دی در گرو مطالعه و تبیین زوایای مختلف این حماسه بزرگ ملی است.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بعد از ظهر امروز به مناسبت در پیش بودن حماسه نهم دی در جمع خبرنگاران، نهم دی را واقعه ای بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز مملو از درس و عبرت های متعدد است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات سال 88 همه توان خود را برای براندازی به کار گرفتند، افزود: متأسفانه فتنه گران حتی برای رسیدن به خواسته های شوم خود به ارزش ها و اعتقادات ملت ایران نیز توهین و جسارت کردند.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با حضور حماسی خود بر همه توطئه افکنی های دشمنان پایان دادند، خاطرنشان کرد: این مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که همواره پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

 

وی با بیان این که حماسه بزرگ عاشوراییان در نهم دی سال 88 انقلاب و ارزش های انقلاب را بیمه کرد، گفت: ملت حماسه ساز ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی سال 88 ولایتمداری، دین محوری و پایبندی خود به ارزش های اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، حضور عظیم و خروشان مردمی در نهم دی را تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در دی ماه سال 88 با آن حضور عظیم خود فتنه‌گران را رسوا کردند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 در سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، گفت: پویایی حماسه نهم دی در گرو مطالعه و تبیین زوایای مختلف این حماسه بزرگ ملی است.

 

وی با بیان این که دفاع عاشورایی ملت ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در فتنه 88 شد، بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی به براندازی نظام دل بسته بودند.

 

حجت الاسلام نظری با تأکید بر این که حماسه نهم دی تجلی حضور در صحنه ملت ایران در حمایت از ولی فقیه بود، ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف ولایت‌مداری خود را به دنیا ثابت کرده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که حماسه نهم دی یک حرکت خودجوش و با ایمان قلبی و دینی ملت ایران اسلامی بود، تصریح کرد: آن حضور حماسی بار دیگر حرکت‌های مردمی ملت ایران در قبل پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کرد.

 

وی با تأکید بر انتقال پیام حماسه نهم دی به آیندگان، گفت: ملت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 برگ زرین دیگری را در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رساندند./950/پ202/پ

ارسال نظرات