۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۵۰۶۸۶
امام جمعه آمل:

وحدت بخشی ضامن بقای ارزش های انقلاب است

خبرگزاری ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که وحدت بخشی ضامن بقای ارزش های انقلاب است، گفت: وحدت و الفت ارزنده ای در کشور ما با وجود کارشکنی های دشمنان وجود دارد که باید نسبت به ترویج این امر ارزنده تلاش کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با بیان این که تقوا سلاحی است که انسان را در دنیا و آخرت روسفید کرده و او را محبوب دل ها می کند، گفت: دشمنان چشم دیدن انسان متقی را ندارند و در تلاش هستند که او را از مسیر الهی بازدارند.

 

وی با اشاره به این که ایمان و تقوا سرمایه ای است که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده شود، بیان داشت: کفر و انحراف سرانجام خوبی برای آدمی نداشته و سرانجام آن حرکت به سمت جهنم است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که انسان باید تلاش کند تا با دوست خدا دوست و با دشمن او دشمن باشد، خاطرنشان کرد: آدمی باید محدوده خود را شناخته و در مسیر آن حرکت کند تا گرفتار ظالمان نشود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حمایت و همراهی با ظالمان امری محکوم است، گفت: انسانها نباید در برابر ظلمت سکوت کرده و باید با اراده ای والا درصدد مقابله با آن برآیند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسان ظالم کوره ای از آتش است که نباید با آن پیوند داشته باشیم، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا نور ایمان را به نحوی ارزنده در جان خود نهادینه نموده و حب و بغضی الهی در او وجود داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که شیطان درصدد است که انسان را به نحوی از مسیر حق بازدارد، خاطرنشان کرد: انسان باید در تلاش باشد تا فریب نقشه ها و برنامه های شوم شیطانی را نخورد و به این نکته مهم توجه داشته باشد که خطر برای همگان وجود دارد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان باید تلاش کند تا حب دنیا و آخرت از او خارج شده و حب الله را در وجود خود نهادینه کند، گفت: آدمی نباید روحیه بدبینی داشته باشد و باید تلاش کند تا همگان را از خود بهتر ببیند که این امر موجب سعادت زندگی انسان می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که انسان تا زمانی که نسبت به فردی کشف خلاف نشده است نباید به او بدگمانی داشته باشد، بیان داشت: همه انسان ها پاک و زلال و مظهر ذوالجلال هستند که باید حرمت انسان ها را به بهترین نحو ممکن حفظ کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که وحدت بخشی ضامن بقای ارزش های انقلاب است، گفت: وحدت و الفت ارزنده ای در کشور ما با وجود کارشکنی های دشمنان وجود دارد که باید نسبت به ترویج این امر ارزنده تلاش کنیم.

 

وی با بیان این که دنیا در حیرت وحدت مردم ایران است که با وجود تحریم ها و گرانی ها بر آرمان های والای خود ثابت قدم هستند، بیان داشت: تا این ملت با خدا باشد لطف و رحمت حضرت حق نثار ما خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات