۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۴۹۷۱۱

زمان برگزاری امتحانات نواقصی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امتحانات حوزه علمیه استان قم، زمان برگزاری امتحانات نواقصی(موردی) طلاب و فضلای سطح عالی حوزه علمیه این استان را اعلام کرد.
امتحانات حوزه
حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، مدیر امتحانات حوزه علمیه استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، زمان برگزاری امتحانات نواقصی(موردی) طلاب و فضلای سطح عالی حوزه علمیه این استان را اعلام کرد.
وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر فصل درسی حوزه است و طلاب در حال تحصیل و فراگیری علوم حوزوی هستند و امکان برگزاری امتحانات در روزهای شنبه تا چهارشنبه ممکن نیست، از‌ این‌رو امتحانات را در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه تاریخ های 29 و 30 آذر ماه و 1 ، 6 ، 7 و 8 دی ماه 91 طبق برنامه امتحانی اعلام شده برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که نام نویسی این امتحانات تا 26 آذر ماه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این زمان هرگز قابل تمدید نیست و از طلاب می‌خواهیم در انتخاب امتحان دقت کنند که پس از ثبت نام به‌هیچ وجه امکان تغییر مقدور نیست.
این مسؤول حوزوی اظهار داشت: جهت شرکت در امتحانات ارائه کارت ورود به جلسه یا کارت الکترونیک معاونت آموزش الزامی است؛ از‌این‌رو طلاب باید نسخه چاپی کارت ورود به جلسه را حتما از سامانه اینترنتی معاونت آموزش دریافت کنند.
وی همچنین از طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم، خواست در حفظ و نگهداری کارت تلاش و از تا خوردگی قسمت بارکد خوداری کنند.
حجت‌الاسلام نظری گفت: طلاب هنگام ورود به جلسه امتحان، کارت شناسائی معتبر عکس‌دار همراه داشته باشند، همچنین از طلاب عزیز می‌خواهیم20 دقیقه قبل از شروع امتحان، در جلسه حاضر باشند.
وی به‌ همراه داشتن هرگونه کیف، کتاب، جزوه، تلفن همراه را ممنوع اعلام کرد و افزود: مدت زمان پاسخ به امتحان دروس فقه، اصول و فلسفه 90 دقیقه و سایر دروس 60 دقیقه است.
مدیر امتحانات سطح عالی حوزه علمیه استان قم تاکید کرد: نتایج امتحانات، پس از پایان امتحانات از 16 دی ماه به بعد از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.comاعلام می‌شود./917/ت302/پ
ارسال نظرات