۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۹۰۷۲
امام جمعه دماوند:

امروز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی غیرقابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دماوند با بیان این که شکار پهباد امریکایی بار دیگر توخالی بودن توطئه‌ها و فریادهای آمریکا را به جهانیان نشان داده است، گفت: امروز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی نیست که انکار شود، بلکه به تمامی جهانیان ثابت شده که ایران با وجود قرار گرفتن در سخت ترین تحریم‌ها و نیز جنگ سایبری، همچنان پیشتاز است.
حجت الاسلام علائديني، امام جمعه دماوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد علاءالدینی، امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دماوند با اشاره به شکار یک فروند پهباد متجاوز آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت: در سالگرد شکار نخستین پهباد آمریکایی که در خاک ایران توسط نیروهای مسلح کشور انجام شد، اکنون شاهد کشف پهباد دیگری توسط نیروهای دریایی سپاه هستیم که این نشان می‌دهد ایران نه فقط در خشکی، بلکه در دریا نیز دارای قدرت دفاعی قوی است.

وی با بیان این‌که این اتفاق بزرگ بار دیگر توخالی بودن توطئه‌ها و فریادهای آمریکا را به جهانیان نشان داده است، گفت: امروز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی نیست که انکار شود، بلکه به تمامی جهانیان ثابت شده که ایران با وجود قرار گرفتن در سخت ترین تحریم‌ها و نیز جنگ سایبری، همچنان پیشتاز است.

امام جمعه دماوند با تاکید بر این‌که سخت بوددن تحریم‌ها از عظمت و اقتدار ایران اسلامی نمی‌کاهد تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی به عنوان دست برتر جهان، پاسخگوی هرگونه حرکتی است که بخواهد به این سرزمین تجاوز کند.

حجت الاسلام علاءالدینی به ناتوانی آمریکا در برابر اقدامات ایران اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی همچون آمریکا از توانایی ایران آگاه است و به همین دلیل زمینه حمله به سفارتخانه ایران در آلمان را مطرح و اجرا کردند، ولی ملت آگاه و هوشیار ایران در مقابل این توطئه ها سرافرازانه ایستاده است.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تضعیف و کشتار مسلمانان در تمامی نقاط جهان، جایگاه حقوق بشر را تخریب کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به یکی از دغدغه‌های مسوولان شرق استان تهران و شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه با توجه به نداشتن نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به علت ابطال انتخابات در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، یکی از دغدغه‌های مسوولان منطقه عدم حضور نماینده‌ای از این منطقه در خانه ملت و ارسال پیام‌های مردم به مسوولان امر بود که خوشبختانه خانم لاله افتخاری، نماینده مردم تهران، صدای مردم این منطقه را به مجلس خواهد رساند.

خطیب جمعه دماوند افزود: لازم است از ایشان به عنوان حامی مردم شرق استان تهران تشکر کنیم و امید است بتوانیم در مدت باقی مانده تا انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، مطالبات به حق مردم را به گوش دولتمردان و مسوولان امر برسانیم./959/پ203/ص

ارسال نظرات