۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۷۹۵۷

پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری در سومین روز شهادت امام حسین

خبرگزاری رسا ـ در سومین روز از شهادت سالار شهیدان، آیت الله نظری خادم الشریعه زیر بارش شدید باران باپیاده روی در خیابان های شهر ساری در سوگ سالار شهیدان به عزاداری پرداخت.
پياده روي و عزاداري آيت الله نظري در سومين روز شهادت اباعبدالله الحسين - ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه صبح امروز همزمان با سومین روز شهادت امام حسین (ع) زیر بارش شدید باران با پای پیاده در خیابان های مرکز استان در سوگ سید و سالار شهیدان به عزاداری پرداخت.

 

بر اساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که امروز آیت الله نظری خادم الشریعه را همراهی می کردند با طی مسیر بیت ایشان تا مسجد جامع ساری در سوگ شهادت سالار شهیدان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

این گزارش می افزاید: پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبرو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز همراه با این عالم برجسته مازندرانی در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

پیاده روی و سینه زنی امسال آیت الله نظری خادم الشریعه که با حضور گسترده هیأت علما و روحانیان مرکز استان همراه بوده از روز گذشته به مدت دو روز در خیابان های شهرستان ساری در زیر بارش شدید باران جلوه ای خاص به عزاداری این عالم برجسته در این روز مقدس بخشید.

 

عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه عزاداری از بیت وی تا خیابان جمهوری اسلامی و از آنجا به مقصد مسجد جامع شهر ساری ادامه یافت و طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم نیز همراه با ایشان به عزاداری و سیه زنی پرداختند.

 

همچنین مراسم عزاداری نیز روز گذشته و امروز امروز با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در بیت ایشان برگزار شد./950/د101/ب

ارسال نظرات