۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۱۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

ترویج فرهنگ عاشورایی خنثی کننده جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر این که بصیرت نقش موثری در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم جامعه آنان را از برنامه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کنیم.
عزاداري امام حسين

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ایستادگی و مقاومت والای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به برکت جانفشانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان بود، گفت: همگان وظیفه داریم تا با بصیرت و آگاهی در برابر دشمنان نظام مقاومت کرده تا انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) بسپاریم.

 

وی با اشاره به این که مساجد، تکایا و پایگاه های بسیج محل رشد و بالندگی نظام دینی و اسلامی ما هستند که باید نسبت به ترویج و گسترش نقش آن در جامعه اهتمام والایی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: روحانیت و بسیج به هم گره خورده است که هیچ گاه نمی توان آن دو را جدای هم تصور کرد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی با امام حسین(ع) پیمانی استوار دارند که هر ساله مراسم عزاداری این امام همام با عظمت و شکوه خاصی برگزار می شود، بیان داشت: هیچ خدمتی بالاتر از تلاش درصدد ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی نیست و دلیل این امر نیز بدان سبب است که اگر مساجد و تکایا زنده هستند و مردم در عزای سرور و سالار شهیدان به برگزاری مراسم می پردازند همه از برکات انقلاب اسلامی است که باید خداوند منان را سپاسگزار باشیم.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که امروز ما همچون حضرت زینب کبری(س) پیام رسان حماسه عظیم عاشورا هستیم که باید به بهترین نحو ممکن نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشیم، گفت: امروز دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون مسیر جامعه را از دین مداری خارج کند که ترویج فرهنگ عاشورایی خنثی کننده جنگ نرم دشمنان است.

 

وی با اشاره به این که همگان وظیفه دارند تا پیام واقعه عظیم عاشورا را در جامعه نهادینه کرده و نسبت به اعتلای آن تلاش وافری را داشته باشند، خاطرنشان کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج کرامات و فضایل اهل بیت(ع) صورت گیرد از پاداش و اجری والا برخوردار است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه آمل با بیان این که امام حسین(ع) در راه احیای ارزش ها و مقابله با ظلم و ستم جان پاک خود را فدا کرد، بیان داشت: امروز ما هم وظیفه داریم تا پیام حماسه عاشورا که امر به معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش های والای اسلامی است را در جامعه نهادینه کنیم.

 

حجت الاسلام محمدیان در پایان با تاکید بر این که بصیرت نقش موثری در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم جامعه آنان را از برنامه ها و نقشه های شوم دشمنان آگاه کنیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات