۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۴۷۰۸۹
امام جمعه موقت کهنوج:

محرم فرصتی برای احیای دل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کهنوج تقابل جبهه حق و باطل را همیشگی خواند و از ماه محرم به عنوان فرصتی طلایی برای احیای دل ها یاد کرد.
ضريح جديد حرم امام حسين (ع)
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، حجت الاسلام حمید براهویی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کهنوج، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان افزود: ماه محرم بهترین فرصت برای مبلغان عزیز است تا در این مدت که مهمان شهرها و روستاها هستند معارف قرآن و اهل بیت را به سهم و نظر محبان و عاشقان حسینی برسانند.
وی اظهار داشت: شعور برای ما لازم است، اما کافی نیست در صحنه کربلا انسان وقتی نگاه می کند می بیند کسانی هستند که برای دعوت اباعبدالله چند هزار نامه می نویسند آنان شور و هیجان دارند امام وقتی شعور نباشد آن حادثه تلخ پیش می آید،
 امام جمعه موقت کهنوج داشتن شعور را به معنای بصیرت دانست و با اشاره به روایت کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، اظهار داشت: تقابل جبهه حق و جبهه کفر از اول خلقت بوده و تا اخر قیامت هم هست چون منافع جبهه حق با جبهه کفر و استکبار ناسازگار است.
وی در ادامه تصریح کرد: جبهه کفر و استکبار به هر دلیلی سعی دارند بین کسانی که که دنبال روی جبهه حق هستند تفرقه ایجاد کنند تا به منافع خودشان برسند، از این رو ما باید بیدار باشیم و ماه محرم یک فرصت خوب است تا دلهای ما بیدار و احیا شود.
خطیب موقت کهنوج نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف مقتدر خواند و گفت: واکنش نیروهای هوایی سپاه و مجبور به فرار شدن پهباد آمریکایی نمونه ای از این اقتدار است.
وی اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف را به برکت ولایت فقیه و هوشمندی مردم ارزیابی کرد.
گفتنی است، در پایان نمازگزاران کهنوجی با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حملات اخیر اسرائیل را به غزه محکوم کردند./971/پ202/ج
           
ارسال نظرات