۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۶۵۴۴

ارسال 174 مقاله به همایش علمی ولایت

خبرگزاری رسا ـ دبیر همایش بین المللی علمی ولایت اهواز صبح امروز از برگزیده شدن 15 مقاله در این همایش خبر داد.
ولايت فقيه/1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، دبیر همایش بین المللی علمی ولایت اهواز، صبح امروز در آیین آغاز به کار این همایش خاطرنشان کرد: این همایش با دارا بودن 174 مقاله ارسالی از علاقه مندان با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان به ویژه دانشجویان روبه رو شده است.

 وی با اشاره به مقاله های برتر این همایش اظهار داشت: 15 مقاله ارسالی از سوی دانشجویان و استادان کشور و خارج  رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

دبیر همایش بین المللی علمی ولایت اهواز همچنین با بیان این که از 174 مقاله 55 مورد آنها از سوی دانشجویان و استادان به دبیرخانه همایش ارسال شده خاطرنشان کرد: 119 مقاله از خود دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری موسسه آموزش عالی امیر المومنین(ع) اهواز بوده است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه سخنانش به بررسی مقالات از سوی استادان و اعضای هیأت علمی موسسه آموزش عالی امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: همه مقاله‌های ارسالی به همایش علمی ولایت از نظر کمی و کیفی در سطح بالای قرار داشتند و کار اساتید و هیأت علمی برای بررسی آنها و انتخاب مقاله‌های برتر دشوار می‌ساخت.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که از 15 مقاله برتر این همایش 3 مقاله برای شرکت کنندگان غیر ایرانی بوده است بیان داشت: همچنین از استان های تهران، قم، خراسان رضوی و بوشهر هم در این همایش شرکت کردند.

گفتنی است، این همایش از سوی مؤسسه آموزش عالی امیر المومنین(ع) اهواز که در دو رشته «کلام شیعه و مبانی فقه و حقوق» و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شد.

قابل ذکر است، همایش بین المللی ولایت با حضور مهمانان داخلی، خارجی، علما، فضلا، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در مسجد اعظم اهواز در حال برگزاری است./9458/پ202/س

ارسال نظرات