۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۲۰۵
نماینده خبرگان رهبری:

ولایت کامل کننده جامعه آرمانی نبوی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: جامعه آرمانی نبوی در روز عید غدیر با ابلاغ پیام ولایت و امامت به کمال رسید.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در همایش یاران ولایت در مسجد خلیفه بیگی سراب اظهار داشت: جامعه ارمانی نبوی در روز عید غدیر با ابلاغ پیام ولایت و امامت به کمال رسید، از این رو بایستی در ترویج فرهنگ غدیر در سطوح مختلف اجتماعی تلاش کرد.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به این‌که زعامت و رهبری امت اسلامی در دوران غیبت امام عصر(عج) با ولایت فقیه است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر از نعمت بزرگ ولایت بهره مند هستیم و حضرت آیت الله خامنه ای با درایت و هوشمندی کشتی بزرگ انقلاب را هدایت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به توطئه های بی‌شمار دشمنان علیه مکتب تشیع تصریح کرد: وهابیت برای مبارزه با شیعه‌گری ساخته و پرداخته شد و شیعه در دیدگاه این فرقه ضاله معادل شرک تلقی می شود، در حقیقت وهابیت برای مبارزه با نفوذ آرمان و مکتب تشیع از سوی استکبار طراحی شده است.

 

وی با تشریح مصداقی انحرافات برخی فرقه های ضاله را یاداورشد و گفت: در حال حاضر اندیشمندان و متفکران اسلامی وظیفه دارند با ادله و سند از آرمان های والای جامعه نبوی دفاع کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی ائمه اطهار(ع) را مفسرین واقعی قرآن دانست و گفت: باید با همراهی و همفکری مفسرین و دانشمندان علوم قرانی نسبت به ترویج فرهنگ قرانی و نشر آیات الهی در جوامع مختلف اقدام کرد.

 

همچنین حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در این همایش گفت: غدیر عید بزرگ شیعیان بوده و باید با موشکافی دقیق جریان غدیر؛ پندهای لازم را از آن گرفت، علامه امینی صاحب کتاب الغدیر زحمات زیادی را در اثبات غدیر با بهره گیری از منابع مورد تایید اهل سنت انجام داد./949/پ202/ب

ارسال نظرات