۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۸۳۹
با محوریت حقوق و اقتصاد اسلامی؛

انتشار 5 فصلنامه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مشترکین انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به تشریح فعالیت‌های انتشاراتی این پژوهشگاه پرداخت.
هجدهمين نمايشگاه مطبوعات

مهناز غنی پور، مسؤول امور مشترکین انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ما در این پژوهشکده برای پیشرفت در مسأله پژوهش و مباحث تحقیقاتی پنج فصلنامه داریم که بیشترین فعالیت‌های آن در مباحث حقوق و اقتصاد اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: از فصلنامه‌های این پژوهشکده می توان به قبسات، ذهن، کتاب نقد حقوق اسلامی و اقتصاد اسلامی اشاره کرد که می توانند در زمینه های تحقیقاتی در جامعه ایفای نقش کنند.

 

غنی پور تأکید کرد: چاپ همه این فصلنامه‌های علمی و پژوهشی در استان تهران صورت می گیرد که دفتر مرکزی چهار فصلنامه در قم و فصلنامه ذهن در تهران است.

 

مسؤول امور مشترکین انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه ابراز داشت: فصلنامه دیگری به نام حاشیه را داریم که ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه و زیر نظر حجت الاسلام والمسلین علی اکبر رشاد منتشر می‌شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: محصولات تحقیقی ما نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی هم چون تخصصی‌شدن را داشته که در این بین می‌توان به فصلنامه حقوق اسلامی اشاره کرد که از سال گذشته وارد مباحث علمی پژوهشی شد./957/ت302/س

ارسال نظرات