۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۸۱۹
آیت الله طبرسی:

انقلاب اسلامی ایران مولود غدیر است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با اشاره به این که اقتدار ایران اسلامی ریشه در امامت و نبوت دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مولود غدیر است و ادامه‌دهنده انقلاب ابراهیم، اسماعیل (ع) و حضرت محمد (ص) است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر دوشنبه در دیدار بازنشستگان سپاه استان به نقش سپاه در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: حضور رزمندگان سپاه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده بوده است.

 

وی گفت: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی در جهان است.

 

آیت الله طبرسی افزود: دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را به هم بزند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد که این حادثه عظیم بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

 

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرده و آن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این عزیزان با جانفشانی، ایثار و بصیرت در مقابل هجمه های نظامی دشمنان ایستاند و نگذاشتند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به هجمه های متعدد دشمنان بر ضد ایران اسلامی، ابراز کرد: انتقال ارزش های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان مسأله است.

 

وی تصریح کرد: روزی که دشمن به کشور ما حمله کرد در شرایط بسیار بحرانی قرار داشتیم؛ اما شما با پیروی از ولایت فقیه عصر خود همه سختی‌ها و مشقات دوران دفاع مقدس را به خوبی پشت سر گذاشتید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل باعث سرفرازی و عزت ایران اسلامی شد و این عزت و اقتدار را در حال حاضر بسیای از کشورهای اسلامی از شما الگوبرداری می‌کنند، گفت: امام راحل مردم را به سلاح ایمان مسلح کرد و با تشکیل سپاه به اقتدار ایران در جهان افزود.


آیت الله طبرسی با اشاره به اقتدار سپاه قدس در جهان گفت: این اقتدار به حدی است که دشمن احتمال بدهد که کوچک‌ترین اتفاقی برای سردار سلیمانی رخ داد جشن می‌گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان را مدیون ولایت فقیه هستیم، ادامه داد: نظام اسلامی در سایه ولایت و رهبری در جهان عزت مند است.


وی با اشاره به این که اقتدار ایران اسلامی ریشه در امامت و نبوت دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مولود غدیر است و انقلاب اسلامی ایران ادامه‌دهنده انقلاب ابراهیم (ع) اسماعیل و حضرت محمد (ص) است./950/پ202/س

ارسال نظرات