۰۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۴۸۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اهتمام به رهنمودهای رهبری و مصالح کشور اولویت سران قوا باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که حل مشکلات اقتصادی مردم اولویت مسؤولان باید باشد، سران قوا را به تبعیت از رهبری توصیه کرد و گفت: اگر مصالح و ضرورت های نظام از سوی مسؤولان مورد توجه قرار نگیرد مردم به گونه ای دیگر با آنها رفتار خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری امروز در خطبه های نماز عید قربان شهر کرد، با تبریک این عید بزرگ به مسلمانان جهان، گفت: در عید قربان انسان باید از نفسانیات و هر آنچه که غیر خدا است بگذرد و آنها را در راه خدا قربانی کند.
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری در ادامه از رفتارهای اخیر سران قوا انتقاد و خطاب به آنها ابراز داشت: آنچه از سوی شما در فضای کشور پراکنده می شود مشکل اصلی مردم نیست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام مسؤولان را به تبعیت از قانون توصیه و عنوان کرد: اختلاف نظرات را از مجرای قانونی خودش پیگیری کنید.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت حل مشکلات مردم تأکید کرد و اظهار داشت: آنچه امروز اهمیت دارد حل مشکلات اقتصادی مردم است و سران قوا باید اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشند.
وی تبعیت از مقام معظم رهبری را برای مسؤولان واجب دانست و خطاب به سران قوا گفت: مردم انتظار دارند شما بیشتر از دیگران به توصیه های رهبر معظم انقلاب توجه کنید.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان تصریح کرد: اگر مصالح و ضرورت های نظام از سوی مسؤولان مورد توجه قرار نگیرد مردم به گونه ای دیگر با آنها رفتار خواهند کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات