۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۴۶۷
دبیر اجرایی شبکه تحلیل گران جنگ نرم رسانه ای:

باید با آفندهای مناسب در جنگ نرم دشمنان را در آتش خودشان گرفتار کنیم

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی شبکه تحلیل گران جنگ نرم رسانه ای با تاکید بر تربیت افسران جنگ نرم خواستار بهره برداری بهتر از قدرت خبری و تحلیلی شد.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد قیومی در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی شبکه تحلیل گران جنگ نرم رسانه ای که عصر امروز 29 مهرماه در تهران برگزار شد اظهار کرد: جنگ سخت به نوعی نبرد تن به تن است اما در جنگ نرم ابزارهای جنگی متفاوت اند و دشمن با سلاح رسانه و تبلیغات منفی به صحنه می آید .

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم بارها تاکیداتی داشته اند که در خبرگزاری ها و رسانه ها تیتر بوده است اما باید فعالیتی گسترده در زمینه جنگ نرم داشته باشیم زیرا آسیب های اجتماعی و فرهنگی زیادی برجا می گذارند.

دبیر اجرایی شبکه تحلیل گران جنگ نرم رسانه ای خاطر نشان کرد: قبل از سال 88 اکثر تحرکات دلسوزان در مقابل جنگ نرم نظام به صورت پدافندی بود اما پس از فتنه 88 برخی فعالیت های آفندی در مقابل توطئه دشمنان در عرصه جنگ نرم صورت پذیرفت و این طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند باید موازنه دشمنان را بر هم زد و کید های آنها را به خودشان باز گرداند.

وی تاکید کرد: باید افسرانی زبده در عرصه جنگ نرم تربیت شوند تا بتوانیم عملیات های مختلفی را در قلب دشمنان به انجام برسانیم و آنها را مجبور به پدافند کنیم البته کار سختی در پیش داریم زیرا امپراطوری های رسانه نزد آنها است.

قیومی اذغان داشت: صهیونیست ها همواره برای سروری در جهان دو ابزار مهم را در اختیار می گیرند که آنها عبارتند از بنگاه های اقتصادی و رسانه ای که قبل از ورود ما به این عرصه فکر می کردند می توانند ما را با جنگ سخت زمین گیر نمایند اما باید در این فضا تلاش کنیم تا از قدرت خبری و تحلیلی بهترین بهره را ببریم.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید به ندای ولی خود در این عرصه لبیک بگوییم و امیدواریم در عرصه های خبری به خصوص رسانه های  مجازی و برگزاری این کلاس ها و دعوت از زبده ترین اساتید بتوانیم شناسایی خوبی از موقعیت ها داشته باشیم و با آفندهای مناسب دشمنان را در آتشی که خود افروخته اند گرفتار نماییم./9591/پ202/ص

ارسال نظرات