۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۴۲۹
رییس انجمن های اسلامی دانش آموزی رباط کریم:

گفتمان های دینی در مدارس سبب تقویت ارتباط جوانان با روحانیت می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن های اسلامی دانش آموزی رباط کریم اظهار داشت: گقتمان دینی یکی از مباجثی است که دانش آموزان مدارس به آن نیاز دارند و اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم هم در این راستا و در قالب طرحی به نام گفتمان دینی آن را در مدارس این شهرستان برگزار می‌کند.
طلاب و جوانان

حجت الاسلام علی میرزایی، رییس انجمن های اسلامی دانش آموزی رباط کریم، بیان داشت: ما در مدارس رباط کریم اقدام به برگزاری طرح گفتمان های دینی کردیم که تاکنون دو دوره آن برگزار شد و دوره سوم آن نیز در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح ها در مدارس دخترانه و پسرانه و در مقاطع دبیرستان برگزار شد که هدف اصلی آن آشنایی این دانش آموزان با مباحث دینی و مهارت های زندگی است.

رییس انجمن های اسلامی دانش آموزی رباط کریم با بیان این که  هدف اصلی اجرای طرح گفتمان دینی ایجاد ارتباط روحانیت با جوانان است اظهار داشت: امروز جوانان ما در خطر تهاجم دشمن هستند و سعی ما براین است که با برگزاری این دوره ها بتوانیم جوانان را با مسائل روز آشنا بسازیم.

وی ابراز داشت: مهم ترین مسائلی که جوانان امروز را تهدید می کند جنگ نرم است که دشمن از طریق ماهواره ها و شبکه های اینترنتی به تفکرات جوان های ما هجوم می آورد و او را از پای در می آورد.

رییس انجمن های اسلامی دانش آموزی رباط کریم خاطر نشان کرد: باید سازمان ها و ادارات دولتی که مسؤولیت تربیت جوانان را دارند در دفع تهاجم های فرهنگی جوانان کوشا باشند تا به آینده سازان ما آسیبی نرسد.

وی در پایان تصریح کرد: از محورهای اصلی این گفتمان ها می توان به موفقیت های معنوی، آشنا ساختن دانش آموزان با اصول برنامه ریزی در زندگی و بحث های آزاد مورد نیاز یک جوان اشاره کرد./957/ت302/ص

 

ارسال نظرات