۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۳۲۰

مجلس بزرگداشت آیت الله انواری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت الله محی الدین انواری از سوی رییس مجلس خبرگان در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.
آيت الله محي الدين انواري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدباقر محی الدین انواری عصر روز پنجشنبه بیست و ششم مهرماه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) تهران برگزار شد.

در این مراسم مسئولین لشگری و کشوری، از جمله آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله جنتی رییس شورای نگهبان، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه درسپاه، حبیب الله عسکر اولادی، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، اعضای جامعه روحانیت مبارز، اعضای جمعیت موتلفه اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

گفتنی است آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم با بیان این که دین اسلام داری هفت محور در عرصه ارزش است، یکایک این محورها را نام برد و آنها را با سیره آیت الله محی الدین انواری تطبیق داد.

وی با اظهار این که جهاد آیت الله انواری برای روحانیت مثال زدنی است آیت الله انواری را از پیشگامان مبارزه نام برد و گفت: شاه آیت الله انواری را خطر بزرگی برای حکومت طاغوت می دانست.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعیدی متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری را خواند و سپس حجت الاسلام دهقان متن پیام تسلیت آیات مکارم شیرازی، علوی گرگانی و نوری همدانی را قرائت کرد./9591/پ203/ص

ارسال نظرات