۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۳۰۵۳
با حضور آیت الله مهدوی کنی؛

مراسم ترحیم معاون پژوهش حوزه علمیه مروی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ترحیم حجت الاسلام علیرضا حسینعلی زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مروی، با حضور آیت الله مهدوی کنی در مسجد حوزه علمیه مروی برگزار شد.
مدرسه علميه مروي تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم حجت الاسلام علیرضا حسینعلی زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مروی، صبح امروز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه با حضور آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و متولی حوزه علمیه مروی، مسئولین حوزه علمیه مروی، اساتید و طلاب در مسجد مروی تهران برگزار شد.

این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و سپس مداح اهل بیت(ع) به روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداخت.

حجت الاسلام سعیدیان در این مراسم با اشاره به این که حجت الاسلام حسینعلی‌زاده، از نظر علمی و اخلاقی شخصیت والایی داشت، گفت: اخلاق مقدمه علم است و اگر علم با مقدمه اخلاق باشد، انسان به سر منزل مقصود می رسد.

وی با بیان این که امام صادق(ع) اطاعت ازخدا و معرفت امام(ع) را به عنوان گام های مهم رسیدن به نهایت حکمت معرفی کردند، اظهار داشت: خداوند راه سعادت را در تبعیت از اولیای الهی قرار داده است و ما باید در ائمه معصومین(ع) را بشناسیم و در ترویج امامت فعالیت کنیم.

حجت الاسلام سعیدیان با اشاره به اهانت های مکرر به اهل بیت(ع) از سوی دشمنان ابراز داشت: کارگردان فیلم موهن گفته است که من برای ساخت این فیلم از بعضی روایات استفاده کردم، در حالی که آن روایات جعلی بوده؛ به طوری که علامه امینی در جلد پنجم از کتاب الغدیر می گوید پانصد هزار روایت جعلی در کتب وارد شده است.

در این مراسم حجت الاسلام اعتمادی معاون اداری مالی، حجت الاسلام اسلامی مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه مروی، حجت الاسلام  اسکندری معاون آموزش، حجت الاسلام رضایی معاون امور طلاب حوزه علمیه مروی و همچنین دیگر روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این مراسم دو پلاکارد تسلیت از طرف مدیریت، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه علمیه مروی و شورای بازارچه مروی نصب شده بود.

گفتنی است حجت الاسلام علیرضا حسنعلی زاده شامگاه روز جمعه بیست و یکم مهرماه در مسیر بازگشت از مشهد مقدس بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت./956/پ202/ص

ارسال نظرات