۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۰۸۵
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(6)؛

المنار: امام خامنه ای نسبت به چیره شدن ایران بر توطئه های دشمنان ابراز اطمینان کرد

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره المنار، سخنان مقام معظم رهبر در بجنورد و تاکید ایشان بر فائق آمدن ملت ایران بر توطئه های دشمنان را مورد پوشش قرار داد.
استقبال مردم بجنورد از رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه المنار لبنان به بازتاب سخنان امروز حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در شهر بجنورد پرداخت و تاکید کرد که مقام معظم رهبری ادعای دشمنان مبنی بر تحریم ایران به دلیل برنامه هسته ای را دروغ خواند.

 

این شبکه در سایت اینترنتی خود نوشت: امام خامنه ای در جمع کثیری از مردم شهر بجنورد در استان خراسان شمالی ایران اظهار داشت که دشمنان با دروغ پردازی درباره برنامه هسته ای ایران، تحریم علیه این کشور را آغاز کردند و بر لزوم هوشیاری ملت ایران نسبت به این توطئه هشدار داد.

 

المنار افزود: امام خامنه ای افزود که تحریم علیه ایران سال هاست انجام می گیرد، ولی دشمنان در حال حاضر به بزرگ نمایی رسانه ای می پردازد و متاسفانه برخی از افراد با این توطئه همراه شده اند.

 

این شبکه ماهواره ای ادامه داد: امام خامنه ای در این دیدار از تلاش مسؤولان برای عبور از مشکلات خبر داد و اظهار داشت که ملت ایران همانند گذشته با هوشیار و پایداری که دارد و در پرتو چشم انداز و اراده ای که برای پیشرفت داراست، می تواند از این مشکلات عبور کند.

 

المنار تاکید کرد: حضرت آیت الله خامنه ای توضیح داد که ملت ایران در این سی سال بارها توطئه دشمنان را ناکام گذاشته است و هم اکنون نیز با شناسایی نقاط ضعف و قدرت می تواند بر این چالش ها فائق آید.

 

در بخش پایانی این گزارش آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به چیره شدن ایران بر نقشه های دشمنان ابراز اطمینان کرد و خاطر نشان ساخت که تحولات در منطقه ادامه خواهد یافت و این تحولات مطمئنا به سود واشنگتن و تل آیو نیست./980/ب901/ک

ارسال نظرات