۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۹۹۳
امام جمعه بجنورد:

استقبال باشکوه مردم از رهبر انقلاب پاسخی کوبنده به استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد تاکید کرد: استقبال با شکوه مردم ولایتمدار خراسان شمالی از مقام معظم رهبری دشمنان اسلام را نا امید کرد.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه بجنورد، پیش از سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای در ورزشگاه تختی بجنورد، ضمن خیر مقدم به مقام معظم رهبری و قدردانی از تشریف فرمایی ایشان، گفت: امروز مردم استان خراسان شمالی با حضور رهبری به مراد دلشان یعنی دیدار با رهبری دست یافته اند.

وی با بیان این که استان خراسان شمالی در روز زیارتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میزبان فرزندی از فرزندان حضرت رضا(ع) است، ابراز داشت: مردم خراسان شمالی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهند بود و امروز آمده اند تا از کلام شیرین رهبری بهره مند شوند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: مردم خراسان شمالی با استقبال گرم از مقام معظم رهبری، آمده اند این پیام را به دشمنان بدهند که اگر به پیغمبر توهین کردید استقبال گسترده ما مشتی محکم به دهان شما است.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان شان از استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی از فاصله فرودگاه تا استادیوم تشکر کردند./968/پ202/ج

ارسال نظرات