۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۳۲۵
آیت الله کعبی در راهپیمایی عشایر عرب:

انتفاضه دفاع از پیامبر اکرم و اسلام ادامه خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که افق روشن و آینده ای سعادتمند پیشروی امت اسلامی است، تصریح کرد: انتفاضه امت اسلامی در دفاع از اسلام و پیامبراکرم(ص) همچنان تداوم پیدا می کند
آيت الله عباس کعبي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم آيت الله کعبي، يادواره شهداي بحرين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی عشایر عرب استان خوزستان در اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، کینه دشمنان از اسلام و رسول مهربانی را سبب وحدت یک و نیم میلیارد مسلمان در برابر اقدامات اسلام ستیزانه دشمن دانست.

وی با بیان این که افق روشن و آینده ای سعادتمند پیشروی امت اسلامی است، عنوان داشت: ما در قرن پیروزی های بزرگ اسلام، در عصر بیداری اسلامی و در برهه شکست های پی در پی دشمنان اسلام زندگی می کنیم.  

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اهانت به پیامبراکرم(ص) به عزم، مقاومت و وحدت مسلمانان در برابر دشمنان افزوده است، تصریح کرد: انتفاضه دفاع از اسلام و پیامبراکرم(ص) همچنان تداوم پیدا می کند و در ایران اسلامی نیز این حرکت های خودش جوش به کار خود ادامه می دهند تا به روز تاریخی 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی متصل شود.

وی با بیان این که در برهه کنونی منطقه شاهد دو جبهه دفاع از اسلام به رهبری امام خامنه ای و جبهه منافقان و مدعیان دروغین اسلام است، ابراز داشت: باید امتی واحد که امر به معروف و نهی از منکر می کند در برابر کینه ها و دسیسه های شوم دشمنان باشیم.

رییس مرکز مطالعات استراتژیک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تفکرات پلید فرقه ضاله وهابیت، اظهار داشت: وهابیان هرگونه تجمع اعتراض آمیز در محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی را حرام و بدعت می دانند و در کشور عربستان روحانیان و شرکت کنندگان در راهپیمایی اعتراض آمیز را به زندان کشیدند.

آیت الله کعبی به در پیش بودن دهه ولایت اشاره و خاطر نشان کرد: دفاع از ولایت امیر مؤمنان، دفاع از اسلام ناب محمدی و پیامبراکرم(ص) است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عشایر عرب در گرمای طاقت فرسای خوزستان ابراز داشت: این راهپیمایی بیان گر ولایتمداری و  وفاداری مردم خوزستان به دین مبین اسلام است و ما نیز به عنوان جزئی جداناپذیر از امت اسلامی برائت خود را از دشمنان اعلام می داریم.

رییس مرکز مطالعات استراتژیک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی علیه جمهوری اسلامی تأکید کرد: ملت ایران همان گونه که در 8سال جنگ تحمیلی نظامی با ایستادگی، کمر دشمن را شکست، در این آزمون دشوار نیز صبر پیشه خواهند کرد و آمریکا را بار دیگر به چالش خواهند کشید./9463/پ202/س 

ارسال نظرات