۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۳۰۵
امام جمعه آمل:

ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی هوشیار تر از گذشته پیگیر مسائل کشور هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان با بیان این که تقوا موجب سعادت دنیا و آخرت انسان می شود، گفت: هر جان و قلبی که دارای تقوا باشد می تواند به قله های معنویت و کامیابی دست یابد.

 

وی با اشاره به این که گناه و معصیت شرم آور و اضطراب آمیز است، خاطرنشان کرد: ریشه چنین اضطرابی در خیانت و تقلب است که انسان ها باید اسلام اصیل را در زندگی خود اجرا کند و فریب ظواهر دنیایی را نخورند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دنیا مرداری بیش نیست که درصدد شکار انسان است، گفت: انسان باید متوجه وسوسه های شیطانی باشد که می خواهد او را از مسیر حق منحرف کند و به سوی اهداف پلید خود سوق دهد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که با آمدن هر دینی انسان هایی به آن روی می آوردند، یادآور شد: برای هر امتی رسولی فرستاده شد که هیچ یک از آنان دارای اختلاف دستوری نبودند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که همه انبیاء برای مبارزه با شرک و طاغوت آمدند، گفت: شرک ورزی در نظام آفرینش مفهومی ندارد و دین اسلام بهترین دین است که همگان باید به آن اهتمام ورزند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ذات شرک تاریکی است و بوی امیدی در آن وجود ندارد، بیان داشت: اختلاف و تفرقه موجود در جوامع بشری به دلیل بی دینی است و اگر یک خط واحدی وجود داشته باشد شاهد چنین اموری نخواهیم بود.

 

وی با تاکید بر این که هیچ چیزی را نمی توان شریک خدا قرار داد و الله واحد است، خاطرنشان کرد: تنها آفریننده و معبود جهان هستی خداوند منان است که انسان باید با ایمانی والا و تقوایی شایسته به درگاه حضرت حق روی آورد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که خانواده باید در شرایط کنونی مراقب فرزندان باشد که برنامه های متعدد دشمنان آنان را منحرف نکند، گفت: دشمن درصدد است تا با به کارگیری برنامه ها و نقشه های شوم خود جوانان را از مسیر خدامحوری خارج کند و آنان را به سوی باطل رهنمون سازد.

 

امام جمعه آمل با گرامیداشت روز جهانی سالمند و تاکید بر توجه به نقش والای این قشر مهم و تاثیرگذار در در جامعه، بیان داشت: نیکی به سالمندان موجب سعادت دنیا و آخرت انسان می شود که همگان باید در این امر شایسته و خداپسندانه اهتمام داشته باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به تحصن و تجمع این هفته بازار تهران، گفت: بازاریان تهرانی به هیچ وجه دنبال این نیستند که اوضاع کشور ملتهب شود و آنان پشتیبان آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که دشمن درصدد است تا اوضاع کشور را نابه سامان جلوه دهد، گفت: آنان این برنامه شوم خود را با همکاری عده ای از اراذل و اوباش پیگیری کردند.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی هوشیار تر از گذشته پیگیر مسائل کشور هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات