۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۱۰۹۵
آیت الله صفایی بوشهری:

دفاع اقتصادی ما باید خدا محور باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بوشهر وزارت نفت را خط مقدم در دفاع مقدس اقتصادی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: وزارت نفت و تمامی تلاش‌گران این عرصه باید به عنوان فرماندهان و سربازان دفاع مقدس اقتصادی با تمام توان در راستای افزایش تولید با کیفیت بالا بکوشند.
آيت الله صفايي بوشهري آيت الله صفايي بوشهري در افتتاحيه حوزه علميه بوشهر

 بهگزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر، امروز در دیدار مدیرعامل و مسؤولان نفت و گاز پارس، با بیان این که جهان سلطه، همیشه با استراتژی خاص وارد عرصه جنگ با جهان و نظام های دینی شده و یکی از آن راهکارها تهاجم نرم است، گفت: تحریم اقتصادی یکی از اشکال جنگ نرم دشمن است.

وی ادامه داد: اگر کشوری در عرصه اقتصادی دارای اندیشه استراتژیک، دانش بنیان و توسعه پایدار بر مبنای اقتصاد فعال و بازتولید گسترده نباشد به یقین در تهاجم نرم اقتصادی با چالش‌ها و آسیب‌های فراوانی مواجه خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر تحریم مبادلات ارزی و مدیریت سیاست بازرگانی نفت در جهان را آخرین ترکش جنگ اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی دانست و افزود: استمداد الهی نخستین کاری است که در عرصه تحریم باید انجام داد و اقتصاد کشور و دفاع مقدس اقتصادی ما باید خدامحوری باشد.

وی داشتن برنامه ریزی دانش بنیان و مدیریت کارآمد در عرصه تحریم اقتصادی را مهم خواند و گفت: در عرصه سیاست بازرگانی نفت و نفت بازرگانی باید طراحی نوین داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در عرصه بازرگانی نفت و نفت بازرگانی باید سیستم تجارت کشور به کشورهای مقابل را به سیستم تجارت ایران به ایران تبدیل کرد تا سیستمی بُرد بُرد داشته باشیم.

وی وزارت نفت را خط مقدم در دفاع مقدس اقتصادی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: وزارت نفت و تمامی تلاش‌گران این عرصه باید به عنوان فرماندهان و سربازان دفاع مقدس اقتصادی با تمام توان در افزایش تولید با کیفیت بالا بکوشند.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با بیان این که با افتتاح هر فاز پارس جنوبی یک خاکریز بزرگ دشمن فرو می‌ریزد، خاطر نشان کرد: نفت ایران آینده انرژی جهان را مدیریت خواهد کرد و هیچ کس توانایی جلوگیری از روند رو به رشد صنعت نفت ایران را ندارد./9463/پ202/ج

ارسال نظرات