۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۰۹۹۷

نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص دروس حوزه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم از آغاز نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص سطح یک حوزه، ویژه طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم خبر داد.
 امتحانات حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم، زمان نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص سطح یک حوزه، ویژه طلاب سطح عالی قم را اعلام کرد.

 

براساس این گزارش، آن دسته از طلابی که در سطح عالی حوزه مشغول به تحصیل هستند و از دروس پایه های اول تا ششم خود ناقصی درس دارند، می‌توانند تا شانزدهم مهر ماه با مراجعه با سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی http://www.howzeh-qom.com جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

 طلاب سطوح عالی (پایه های 7 تا 10) که دارای کد تحصیلی 529  و 530 می‌باشند و دارای ناقصی در پایه های 1 تا 6 و یا کسر معدل در پایه 6 دارند می توانند در این امتحانات شرکت کنند.

 

 طلابی که نواقص امتحانی آنان در پایه های 1تا 6 بیش از یک درس اصلی و یک درس جنبی و یا دو درس جنبی باشد مجاز به شرکت در امتحانات پایه های 7 تا 10 نیم سال اول و دوم نخواهند بود.

 

این گزارش حاکی است، از طلابی که در مدارس علمیه آموزشی قم و شهرستانها تحصیل می کنند به هیچ وجه در این بخش امتحان به عمل نمی‌آید.


طلاب باید ‌ در هنگام انتخاب دروس دقت کنند، زیرا عدم شرکت در امتحان  و یا اعلام انصراف به‌منزله مردودی درس مربوطه محسوب و در کارنامه نمره صفر منظور خواهد شد.

 

جهت شرکت در امتحانات ارائه کارت ورود به جلسه یا کارت الکترونیک معاونت آموزش الزامی است. از این‌رو طلاب کارت ورود به جلسه را حتما  از سایت معاونت آموزش پرینت کنند.

 

امتحانات تکمیل نواقص از 19 مهرماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه آغاز می‌شود. سوالات این امتحانات هم از کل کتاب، طبق محدوده اعلام شده از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه است.

 

گفتنی است، طلاب جهت هرگونه سؤال درباره طرح ساماندهی دروس سطوح عالی و امتحانات می توانند در ساعات اداری با شماره 7740971 داخلی 105  تماس بگیرند./917/پ203/ع

ارسال نظرات