۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۴۰۹۱۷
مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم:

آزمون تشکیل پرونده تبلیغ ویژه خواهران طلبه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم از برگزاری آزمون تشکیل پرونده تبلیغ برای خواهران طلبه خبر داد.
حجت الاسلام سيد غلام‎عباس موسوي مدير کل امور مبلغان دفتر تبليغات اسلامي

حجت‌الاسلام سید غلام‌عباس موسوی، مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند حضور بانوان مبلغه در فضاهای تبلیغی ویژه بانوان است، گفت: در همین راستا دفتر تبلیغات اسلامی هر ساله نسبت به جذب خواهران طلبه برای پیوستن به شبکه تبلیغی می‌پردازد.

وی شرکت در آزمون تشکیل پرونده تبلیغ را ویژه خواهرن طلبه دارای مدرک سطح 2  و بالاتر عنوان کرد و اظهار داشت: از افراد ثبت‌نام کننده روز پنج‌شنبه 13 مهرماه در مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی آزمونی به عمل آمده و پذیرفته شدگان به مرحله مصاحبه راه پیدا می‌کنند.  

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه 240 نفر از خواهران واجد شرایط طلبه در این دوره نام نویسی کرده‌اند، افزود: خواهران اگر بتوانند امتحان مصاحبه و منبر را هم با موفقیت پشت سر بگذارند به عنوان مبلغ رسمی دفتر تبلیغات شناخته شده و بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد عرصه تبلیغ می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: هیچ محدودیت خاصی در ثبت نام و پذیرش برای خواهران طلبه قرار داده نشده و افرادی که در امتحان کتبی«آزمون» و شفاهی«مصاحبه و منبر» قبول شوند بعد از گذراندن دوره پودمانی 1 ساله به مناطق مختلف و مورد نیاز کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تبلیغ و اعزام خواهران مبلغه بعد از گذراندن دوره آموزشی پودمانی صورت می گیرد، گفت: چنانچه افرادی همزمان با این دوره در آزمون‌ها هم موفقیت کسب کنند به تیلیغ اعزام خواهند شد.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم خاطر نشان کرد: اگر از میان پذیرفته شدگان افرادی باشند که سال‌های قبل در دوره آموزشی پودمانی شرکت کرده و این دوره را گذرانده‌اند دیگر شرکت در دوره پودمانی برای این افراد ضروری نیست و می توانند با حکم اعزام از دفتر تبلیغات اسلامی به تبلیغ در مناطق مختلف بپردازند.  

حجت‌الاسلام موسوی در حاشیه این گفت‌وگو به برگزاری‌دوره‌های 3 ساله معارف اسلامی برای همسران طلاب اشاره کرد و افزود: همسران طلاب بعداز شرکت در این دوره سه ساله و کسب موفقیت در آن به عنوان مبلغه محسوب شده و زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم به تبلیغ در نقاط مختلف مشغول می‌شوند. /907/ت302/ن

ارسال نظرات