۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۵۲۴

لوح فشرده « کتابخانه احادیث تفسیری » به زودی وارد بازار می شود

خبرگزاری رسا ـ لوح فشرده کتابخانه احادیث تفسیری با قابلیت های منحصر به فرد پژوهشی از سوی مرکز کامپیوتری علوم اسلامی تولید و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.
مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي - نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، حجت الاسلام عزت الله مرتضایی گفت: این لوح فشرده با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه تولید شد.

 مرتضایی ادامه داد: متن کامل 142 عنوان کتاب در 686 جلد به زبان فارسی و عربی در هشت موضوع در حوزه علوم اسلامی و انسانی تولید شده است.

وی بیان داشت: اخلاق روایی، تفسیر روایی، فقه روایی، حدیث، دعا، زیارت، سیره و فضایل اهل بیت(ع) از جمله موضوعات این لوح می باشد.

 وی با اشاره به برخی از قابلیت های پژوهشی این لوح می افزاید: پیوند بین جوامع حدیثی و تفاسیر روایی با مصادر و ترجمه آنها، ساده سازی محیط جستجو در متن و فهرست کتب برنامه و قابلیت نماشی یا عدم نماش اعراب، سرصفحه و پاورقی از جمله قابلیت های این لوح گرانسنگ است.

 حجت الاسلام مرتضایی گفت: کاربران نور چنانچه از لوح فشرده الانوار الرضویه استفاده می کنند، برای تهیه نسخه جدید و روزآمد شده این برنامه با عنوان «کتابخانه احادیث تفسیری» از اواخر ماه جاری می توانند با ارائه لوح قدیمی و تنها با پرداخت 30درصد هزینه، لوح جدید کتابخانه احادیث تفسیری را خریداری کنند.

 لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاههای معتبر محصولات فرهنگی و مراکز اصلی مرکز واقع در تهران – خیابان قائم مقام فراهانی- روبروی کشتیرانی- کوچه 22- کوچه شهرام شمالی- پلاک 4 و در شهر مقدس قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مراجعه کنند./905/د102/ی

ارسال نظرات