۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۳۹۸۴۰
تولیت آستان عبدالعظیم حسنی:

باید خود را برای مقابله با توطئه‌ پیچیده‌تر دشمنان آماده کنیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین ری شهری تصریح کرد: موج بیداری در جهان که به برکت انقلاب اتفاق افتاده، سبب توهین دشمنان اسلام به پیامبر اسلام(ص) شده است و باید آماده توطئه‌های پیچیده‌تری از سوی دشمنان علیه اسلام بود.
حجت الاسلام والمسلمين ري شهري رييس دانشكده علوم حديث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری، رییس دانشگاه قرآن و حدیث، امروز در مراسم افتتاحیه دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران، با محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به پیامبر(ص) تصریح کرد: طبیعی است که موج بیداری که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده، امروزه در جهان به اوج خود رسیده و همین مساله سبب شده است دشمنان، علیه اسلام توطئه­چینی کنند و به پیامبر(ص) اهانت کنند.

وی در ادامه افزود: اهانت به پیامبر(ص) سبب شد که مسلمانان نسبت به این حرکت زشت واکنش شدید نشان داده و مردم جهان بازتاب اهانت به پیامبراسلام(ص) را دیدند و دانشگاه قرآن و حدیث باید به سهم خود، آماده توطئه‌های پیچیده‌تری از سوی دشمنان علیه اسلام باشد.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به تبدیل شدن دانشکده علوم حدیث به دانشگاه ابراز داشت: امروز مراسم افتتاح دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران است و بزودی رسماً مراسم افتتاحیه دانشگاه در قم برگزار خواهد شد و بنده از حجت الاسلام دکتر هادی صادقی، رییس پیشین دانشکده نهایت تشکر را دارم و ایشان در دوران ریاست خود، با مدیریت مستحکم به خوبی از عهده این مسؤولیت برآمدند و از امروز حجت الاسلام مهدی قائمی فر، ریاست جدید دانشگاه قرآن و حدیث تهران را بر عهده خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ری شهری با اشاره به تعلیم رشته­های نورانی در این دانشگاه خطاب به دانشجویان اظهار داشت: رشته­های قرآن و حدیث، علوم نورانی هستند که سبب نورانی شدن شما شده و شما را به چراغ فروزانی تبدیل می­کند که به دیگران نورانیت ببخشید.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان افزود: سعی کنید به نورانیت خود بیفزایید تا با علوم نورانی قرآن و حدیث، تناسب نورانی پیدا کنید.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث در پایان در توصیه های اخلاقی به دانشجویان ابراز داشت: دائم الوضو بودن، حفظ و کنترل زبان، تهجد شبانه و نافله شب از جمله مواردی است که می­تواند نورانیت شما دانشجویان عزیز را افزایش دهد./958/پ202/ج

ارسال نظرات