۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۶۱۵
در سراسر ایران برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مردم در محکومیت فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تظاهراتی میلیونی انزجار خود را از ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم‌(ص) اعلام کردند.
عکس آرشيوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تظاهراتی میلیونی که امروز و پس از نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد، اقدام به ساخت و انتشار فیلم آمریکایی صهیونیستی توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) را محکوم و انزجار خود را از عوامل این فیلم اعلام کردند.

 

امروز پس از مراسم باشکوه نماز جمعه تهران نیز نمازگزاران در محکومیت این فیلم اهانت‌آمیز آمریکایی صهیونیستی، در تظاهراتی باشکوه و با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت تولیدکنندگان این فیلم موهن و دولت های حامی آن، از خیابان‌ انقلاب و خیابان‌های اطراف دانشگاه به سمت درب اصلی دانشگاه تهران حرکت کردند.

 

ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر انزجار خود را نسبت به کینه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه عوامل ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم‌(ص) اعلام و با شعارهایی همچون «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، تأکید کردند که همه ترفندهای دشمنان اسلام جز بیداری و وحدت امت اسلامی چیزی در بر نخواهد داشت.

 

نمازگزاران و مردم شهیدپرور و همیشه مدافع نظام اسلامی ایران از عمق وجود نفرت خود را از این حرکت‌های ابلهانه ابراز کرده و خطاب به اوباما و کلینتون که گفته بودند جلوی آزادی عقیده شهروندان را نمی‌توان گرفت، اعلام کردند که با این دشمنی‌ها به سمت اضمحلال، نابودی و سستی خود پیش می‌روند.

 

مراجع تقلید، علما و نهادهای مختلف حوزوی نیز در بیانیه های جداگانه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) از مسلمانان جهان خواستند خشم و انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام و سازندگان و حامیان این فیلم موهن را محکوم کنند.

 

سازمان تبلیغات اسلامی نیز در پی انتشار این فیلم توهین آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر اکرم‌(ص) با صدور اطلاعیه‌ای از مسلمانان سراسر جهان به ویژه ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده بود تا برای دفاع و دفع قاطع این فتنه به پا خیزند و ساکت ننشینند.

 

تظاهرات ملت‌های آزاده جهان در محکومیت ساخت فیلم موهن درباره ساحت مقدس پیامبر اکرم‌(ص)، نشان داد که همه موحدان جهان حتی مسیحیان و یهودیان مؤمن آمریکایی هم نسبت به ساخت این فیلم توهین‌آمیز ساکت نخواهند نشست و نسبت به نقشه‌های شوم استکبار اعلام انزجار خواهند کرد. /920/پ202/ج

ارسال نظرات