۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۸۰۰۹
از ابتدای امسال تا کنون؛

بیش از پنج هزار دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سپاس صورت گرفت

خبرگزاری رسا – مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در سال 91 پنج هزار و 650 دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس صورت گرفته است.
بنياد شهيد و امور ايثارگران
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی پهلوانی گفت: از ابتدای امسال تا کنون پنج هزار و 650 دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس انجام شده است.
در رشته حفظ قرآن کریم سعید نجفی فرزند جانباز رتبه اول، زهرا سادات خداپرستان فرزند جانباز رتبه دوم، اسرا کربلایی فرزند جانباز رتبه سوم و محمد صفا خلج فرزندان جانباز رتبه چهارم کشوری را کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین در رشته مفاهیم محمد امین پروندی فرزند جانباز رتبه سوم و زهرا دوازده امامی رتبه سوم کشوری در رشته قرائت دست یافتند.
وی اضافه کرد: در این مسابقات 55 نفر از ایثارگران استان اعم از جانبازان ، فرزندان و همسران شاهد و ایثارگر حضور داشتند.
پهلوانی بیان داشت: مسابقات شهرستانی قرآنی کریم با حضور دو هزار ایثارگر سال گذشته برگزار شد که از این تعداد 200 نفر به مسابقات استانی راه یافتند و 55 نفر وارد مسابقات کشوری شدند.
وی خاطر نشان کرد: از ویژگی های این دوره از مسابقات برگزاری مسابقه نماز در کنار مسابقات قرآن کریم بود که ویژه دانش آموزان و دانشجویان در بین 50 نفر در سطح استانی برگزار شد که از این تعداد پنج نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
مسابقات سراسری قرآن کریم از اول تا نیمه شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد./914/د103/ن
ارسال نظرات