۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۶۴۰
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌کند:

نشست« نقش گفتگوهای دینی در جهان معاصر»

خبرگزرای رسا ـ نشست مقدماتی مرکز گفتگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سازمان امور ادیان چین با عنوان«نقش گفتگوهای دینی در جهان معاصر» روز شنبه 18 شهریورماه در محل این سازمان برگزار می شود.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

به گزارش خبرگزرای رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، این نشست  با حضور« وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان چین و هیأت همراه روز شنبه 18 شهرویورماه سال جاری به میزبانی مرکز گفتگوی ادیانِ معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

آقایان« ما لی» رئیس سازمان ادیان نینگ شیا و« ترکان پیدا» رئیس سازمان ادیان شین جیان از جمله همراهان آقای« وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان چین  در سفر به ایران  هستند.

از دیگر برنامه‌های این هیأت در مدت اقامت خود در جمهوری اسلامی ایران که چهار روز به طول خواهد انجامید، دیدار با دکتر محمد باقر خرمشاد؛ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نیز سفر به شهر قم و ملاقات و گفتگو با آیت الله حسینی بوشهری؛ رییس حوزه علمیه قم، زیارت حرم حضرت معصومه(س) و همچنین بازدید از مراکز دینی ، فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان خواهد بود.

سفر هیأت مذکور و برگزاری نشست مقدماتی گفتگوی ادیان با طرف چینی برای اولین بار است که برگزار می‌شود./997/د103/ن

ارسال نظرات