۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۶۱۱۲
واشنگتن پست:

پاسخ تند فرمانده سپاه ایران به تهدیدات اسرائیل

خبرگزاری رسا ـ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست پاسخ فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدات اسرائیل را بیان کرد و نوشت: حمله اسرائیل به ایران بهترین فرصت برای نابود کردن این رژیم است.
سردار حاجي زاده

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران سخنان فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیان کرد و نوشت: سردار امیرعلی حاجی زاده در واکنش به این تهدیدات گفته است اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

 

این روزنامه از قول سردار حاجی زاده نوشت: این افتخاری بس پر ثواب است که نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شکل گیرد.
 

این رزنامه ادامه داد: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران  گفت که ما معتقدیم عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر به یک جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، این کار می‌تواند تنها کار مثبت این رژیم جلاد و کودک‌کش در طول عمر منحوس خود باشد.

 

واشنگتن پست افزود: در روزهای اخیر اسرائیل تهدیدات بسیاری علیه ایران اعلام کرده و خواستار کمک آمریکا در رسیدن به این هدف است./982/ب903/ک

ارسال نظرات