۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۰۳۰
نماینده خبرگان رهبری:

افتخار آفرینی ورزشکاران المپیکی توان روحی و اعتقادی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تاکید بر این‌که پرچم نظام اسلامی در غرب با همه شیطنت‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی به اهتزاز درآمد، اظهار داشت: صحنه ارزشمندی را در المپیک و افتخارآفرینی در این عرصه شاهد بودیم و دنیا به معنای حقیقی به توان و قدرت روحی، روانی و اعتقادی این ملت و جوانان ارزشمندش پی برد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در دیدار ورزشکاران و قهرمانان المپیک اردبیل اظهار داشت: اراده انسان بهترین شاخص برای کسب پیروزی و غلبه بر تمام ناملایمات است و انسان باید در مسیر سازندگی و اجتماعی خود این عصاره کمیاب را حفظ و از آن درست بهره‌برداری کند.

 

وی با اشاره به اهمیت و توجه به قهرمانان و پهلوانان ورزشی گفت: توجه به ورزش پهلوانی و قهرمانان ورزشی می‌تواند امیدواری‌های زیادی برای این قشر به وجود آورد و شور و نشاط را به این افراد هدیه کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: تجلیل و تکریم از ورزشکاران قهرمان میادین بزرگ از جمله المپیک، در واقع بزرگداشت اراده انسان‌ها و سعی آنها برای طی مسیر تعالی و رشد است، خوشبختانه ورزشکاران این استان در سال‌های اخیر افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده‌اند و این امر سعی و کوشش مسؤولان را در حفظ و صیانت از این اقدامات می‌طلبد.

 

وی با تاکید بر این‌که پرچم نظام اسلامی در غرب با همه شیطنت‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی به اهتزاز درآمده است، اظهار داشت: صحنه ارزشمندی را در المپیک و افتخارآفرینی در این عرصه شاهد بودیم که دنیا به معنای حقیقی به توان و قدرت روحی، روانی و اعتقادی این ملت و جوانان ارزشمندش پی برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی عاملی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی ایران به رغم افتخارآفرینی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به دلایل واهی از سوی نظام استبدادی مورد هجمه و تهدید و فشار قرار گرفته است، چرا که ایران تنها کشوری است که منافع و مصالح مستقل خود را توانسته است به شایستگی حفظ کرده و برقرار سازد.

 

وی تمسک قهرمانان این خطه را به اهل بیت حرکتی غرورآفرین دانست و ادامه داد: همه ورزشکاران باید به مولای متقیان علی(ع) اقتدا کنند، چرا که آن حضرت خیبرشکن و بزرگ‌ترین کانون انگیزه برای ورزشکاران مسلمان و شیعه در معنوی کردن صحنه‌های ورزشی است.

 

همچنین احد پازاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در سخنانی با اشاره به مدال نقره المپیک سجاد انوشیروانی و مقام پنجم المپیک سعید محمدپور در رشته وزنه‌برداری گفت: مهمترین هدف این اداره کل ترویج فرهنگ پهلوانی در میادین ورزشی است./935/پ202/ع

ارسال نظرات