۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۳۵۹۸۸
به امامت آیت‌الله موسوی جزایری؛

نماز عید فطر در اهواز اقامه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اقامه می‌شود.
نماز عيد سعيد فطر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اقامه می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم رأس ساعت 8 صبح در اهواز از سوی آیت الله موسوی جزایری اقامه خواهد شد.

بنابر این گزارش همه ساله نماز عید سعید فطر در شهر اهواز با استقبال بسیار زیاد روزه‌داران همراه است به طوری که مصلای اهواز گنجایش شرکت کنندگان را ندارد و جمعیت به خیابان‌های اطراف کشیده می‌شود.

این گزارش می افزاید، جایگاه عید سعید فطر در بین بعضی از عشایر خوزستانی بسیار بالاست به طوری اقامه نماز عید سعید فطر با حضور این عشایر در اهواز چشمگیرتر و پر شورتر خواهد بود.

گفتنی است، پلیس راهور استان خوزستان در اطراف مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد کرد و ورود خودروهای نمازگزاران به خیابان های شریعتی، امام خمینی شرقی و غربی و چهار راه امام خمینی(ره) و خیابان های منتهی به مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ممنوع اعلام شده است.

همچنین ستاد اقامه نمازجمعه اهواز از شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر درخواست کرده است که با توجه به زیادی جمعیت، مهر و زیرانداز با خود همراه داشته باشند.

شایان ذکر است، در استان خوزستان  18 گروه استهلال با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز ، هلال احمر استان و لشکر 92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

این گروه های استهلال ماه شوال در شهرستان های اهواز، شوشتر، ایذه، آبادان، خرمشهر، دزفول و گتوند مستقر شده اند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات