۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۷۵۹
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس عدم کارایی تحریم ها را ثابت می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با تأکید بر اینکه ملت ایران در راه حمایت از مقاومت اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، گفت: مردم متعهد ایران اسلامی همراه با سایر مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس ثابت می کنند که تحریم ها و فشارهای بین المللی نمی تواند در استکبارستیزی آنان خدشه ای ایجاد کند.
قدس
 
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به شرایط خاص جهان اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمن تمام قد به مبارزه برخاسته و برای از میان برداشتن مسلمانان به هر ابزاری متوسل می شود.
وی مهمترین اهرم فشار دشمن در شرایط کنونی را، نبرد اقتصادی و برهم زدن معیشت و سلب آسایش و رفاه مردم دانست و افزود: استکبار جهانی می خواهد از این طریق امت مسلمان را به زانو در آورد غافل از اینکه مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی هرگز دست از ارزش ها و آرمان های والای خویش بر نمی دارند.
حجت الاسلام حسینی یگانه تأکید کرد: ملت ایران ایستادگی و استکبارستیزی خود را در طول سه دهه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به نمایش گزارده و امروز نیز در نبرد اقتصادی با راهبرد اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، پیشتاز میدان خواهد بود.
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: منظور رهبر معظم انقلاب از طرح اقتصاد مقاومتی، این است که در نبرد اقتصادی باید متقابلا با تهاجم اقتصادی به مقابله برخیزیم و مطمئن باشیم که پیروزی از آن مومنان و حامیان دین خدا است.
وی خاطرنشان کرد: مردم متعهد ایران اسلامی همراه با مسلمانان سایر نقاط جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان می دهند که انواع تحریم ها و فشارهای بین المللی نمی تواند در مقاومت و استکبارستیزی آنان خدشه ای ایجاد کند.
حجت الاسلام حسینی یگانه با تأکید بر اینکه ملت ایران در راه حمایت از مقاومت اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، از همه کسانی که در برابر مظلومان و مستضعفان جهان احساس مسؤولیت می کنند خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، همبستگی خودرا با آنان نشان داده و اعلام کنند ایستادگی شان در مقابل مستکبران تا آزادی مسجدالاقصی و فتح قدس شریف ادامه خواهد یافت./930/ت302/ب
ارسال نظرات