۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۴۵۲
آیت الله نورمفیدی:

روز قدس روز فروریختن بنیان های سست صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روز قدس روز پیروزی همه امت اسلامی و روز قیام مستضعفین علیه مستکبرین است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی در این روز مهم با اسلام ناب و رسول خدا بیعتی دوباره می بندند.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان

 

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از روز جهانی قدس به عنوان روز اتحاد ملت های مسلمان در برابر صهیونیسم جهانی دانست و گفت: همه ملل اسلامی باید در این روز بر علیه رژیم اشغال گر قدس وارد میدان شوند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که بنیان های رژیم صهیونیستی هر  روز سست تر از گذشته می شود، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است و همه ملل اسلامی باید برای نابودی صهیونیسم جهانی حضوری پر شور داشته باشند.

 

وی افزود: روز جهانی قدس از سوی امام راحل برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین نام گذاری شده و تا به امروز آثار و برکات بسیار خوبی داشته است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به فلسفه طرح روز قدس از سوی امام راحل و پذیرش امت اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به منظور ایجاد صلح و سازش در جهان اسلام، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند تا ملت مسلمان با صلح و سازش در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام راحل روز قدس را برای هماهنگ کردن همه مسلمانان در یک افق بسیار گسترده و وسیع مطرح کرد تا موج روز جهانی قدس در گذر زمان، در جهان اسلام گسترده تر شود.

 

وی مسأله فلسطین از دیدگاه امام راحل را مسأله مهمی خواند و گفت: موضوع فلسطین برای امام تنها یک مسأله منطقه ای و جنگ قبیله ای و آزادی قدس نبود بلکه به عنوان افق برتری برای همه مسلمانان جهان بوده است.

 

آیت الله نورمفیدی اظهار امیدواری کرد: این هدف و خواسته امام راحل، روز جهانی قدس گرامی داشته شود و بیداری امت اسلامی روز به روز گسترده تر شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که فریادها سبب از بین رفتن بنیان ظلم نظام ستمشاهی در ایران شد، افزود: اگر این فریاد جدی از امت اسلامی نظیر ایران بلند شود، بنای ظلم از سراسر عالم برکنده خواهد شد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر مسلمانان عالم نمی توانند بطور مستقیم به مردم فلسطین کمک کنند، اما با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس می‌توانند حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کنند.

 

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: روز قدس روز پیروزی همه امت اسلامی و روز قیام مستضعفین بر علیه مستکبرین و روز تجدید بیعت با اسلام و رسول‌الله است و ان شاءالله این وعده الهی که مستضعفان و صالحان وارثان زمین خواهند بود، محقق شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات