۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۳۲۳

مراسم شب قدر از سوی شیعیان عربستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هزاران تن از شهروندان شیعه عربستان مراسم شب قدر را در مساجد و حسینیه های مدینه منوره و شهرهای مختلف منطقه شیعه نشین شرقیه برگزار کردند.
شب قدر در عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راصد، هزاران تن از شیعیان شب زنده دار عربستان، شب گذشته اعمال شب قدر را در مساجد و حسینیه های مدینه منوره و منطقه شرقیه برگزار کردند.
 
مساجد و حسینیه های مدینه منوره و شهرهای قطیف، الاحساء و عوامیه از ساعت های اولیه شب گذشته لبریز از مومنانی شد که با خواندن نماز و قرائت قرآن و ادعیه از خدواند متعال طلب مغفرت کردند.
 
استقبال شیعیان عربستان از مراسم شب قدر که با حضور کم نظیر جوانان برگزار شد به گونه ای بود که خیابان های اطراف مساجد و حسینیه ها لبریز از جمعیت شده و خیابان ها به دلیل حضور پرشور مومنان بسته شدند.
 
بانوان شیعه عربستانی نیز که حضور گسترده ای در این مراسم داشتند در منازل مجاوز مساجد و حسینیه ها حضور یافته و با استفاده از صدای بلندگوها به انجام اعمال این شب عزیز پرداختند.
 
قرآئت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای فرج، سخنرانی علما و مداحی مداحان خاندان عصمت و طهارت (ع) از بخش های مختلف برنامه شب قدر در عربستان بود./980/ب903/ک
ارسال نظرات