۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۹۱۳
علامه نابلسی:

آمریکا تحمل قدرت ایران هسته ای را ندارد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر صیدای لبنان با اشاره به نقشه آمریکا جهت ضربه زدن به مقاومت تاکید کرد: آمریکا تحمل قدرت هسته ای ایران، استکبار ستیزی سوریه و ضربات مقاومت اسلامی لبنان به دشمن صهیونیسم را ندارد.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری لبنان، علامه شیخ عفیف النابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر صیدا در جنوب این کشور، نسبت به نقشه آمریکا علیه مسلمانان جهان هشدار داد و گفت: آمریکا تلاش می کند تا آشوب در منطقه گسترش یابد و بر اساس آن به نقشه بزرگ خود که ضربه زدن به مسلمانان است، دست پیدا کند. آمریکا و رژیم صهیونیستی با این توطئه می خواهند مقدمات حمله علیه سوریه و لبنان و ایران را فراهم سازند.
 
وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان به صورت علنی اعلام می کنند که نمی خواهند نظام بشار اسد همچنان در قدرت باشد و تحمل ایران هسته ای را نیز ندارند و با توجه به اینکه مقاومت اسلامی لبنان را تهدید بزرگی برای امنیت و وجود رژیم اشغالگر می دانند، می خواهند با حمله نظامی به این سه قدرت استکبار ستیز ضربه بزنند.
 
علامه نابلسی بر لزوم یکپارچگی مسلمانان تاکید کرد و اظهار داشت: هفته های سختی در انتظار مسلمانان و قدرت های استکبار ستیز قرار دارد و بر همگان واجب است یکپارچه شده و صبر پیشه کنند تا بتوان نسبت به جنگی که دشمن درصدد تحقق آن است، هوشیار بود.
 
خطیب جمعه شهر صیدا گسترش شایعات علیه مقاومت اسلامی را بی اهمیت خواند و تصریح کرد: مقاومت اسلامی توانایی آن را دارد که موفقیت های جدید بدست آورد و شایعات و حملات رسانه ای که از سوی دشمنان علیه آن گسترش یافته اند نمی توانند سدی در برابر مقاومت باشند و مقاومت همچنان با قدرت و صلابت به مبارزه با دشمن صهیونیسم ادامه خواهد داد.
 
وی با اشاره به اینکه مقاومت با قدرت در برابر فتنه می ایستد، تاکید کرد: برخی از جریان ها در حال خلق فتنه هستند و با این روش می خواهند به اهداف خود دست یابند، اما مقاومت اسلامی از گذشته تاکنون در برابر فتنه و دشمن صهیونیسم ایستاده است. ما در شرایط کنونی به شدت به وحدت نیازمندیم تا بتوانیم با اتحاد و یکپارچگی در برابر دشمن صهیونیسم ایستادگی کنیم./980/ب902/ک
 
 
ارسال نظرات