۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۹۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

160 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشکیل 160 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام عباس اسکندري، مدير كل تبليغات اسلامي قم
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در مراسم آغاز به کار طرح اوقات فراغت گفت: امسال طرح اوقات فراغت از نظر کمی و کیفی رشد داشته و 80 پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و 80 پایگاه هسته فرهنگی جوان ویژه نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.
وی با اشاره به تشکیل 40 پایگاه در سطح روستاهای استان افزود: حدود 100 مربی ماهر در پایگاه‌های تابستانی تدریس می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم وجه تمایز طرح اوقات فراغت امسال با سال‌های گذشته را تنوع موضوعات مرتبط با نیازهای کودکان، نوجوانان و جوانان برشمرد و تاکید کرد: هر چند گذراندن اوقات فراغت با مشکلات و چالش‌هایی مواجه است اما اداره کل تبلیغات اسلامی سعی کرد برنامه‌های این ایام را متناسب با نیاز روز جامعه و جوانان طراحی و اجرا کند.
وی توجه به قرآن کریم، اعتقادات، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مدیریت فرهنگی، مبارزه با ناتوی فرهنگی، دسیسه‌های دشمنان، پیوست فرهنگی، پدافند غیرعامل، حجاب و عفاف، جامعه و فکر، خدا و علم و بصیرت دینی را مهم‌ترین موضوعات این طرح عنوان کرد و گفت: مخاطبان اصلی برنامه‌های اوقات فراغت امسال نوجوانان و جوانان هیئت‌های مذهبی هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم برگزاری گفتمان دینی، ورود جدی در فضای مجازی، برگزاری جشنواره، مسابقات و اردوی آموزشی - زیارتی را از دیگر ویژگی‌های اوقات فراغت امسال برشمرد و تاکید کرد: در پایان این طرح جشنواره نشریات و وبلاگ‌های دینی برگزار و از برترین‌های این جشنواره تقدیر می‌شود.
طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از روز یکشنبه 11 تیرماه آغاز و تا 10 شهریور ماه ادامه دارد. /907/د103/ن
ارسال نظرات