۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۸۱۰
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

دست اندرکاران جشنواره سراسری اعتکاف تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از دست اندرکاران جشنواره سراسری فرهنگی و هنری اعتکاف تجلیل شد.
آيت الله مکارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری جشنواره اعتکاف با حضور حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تلاش ها و خدمات دست اندکاران برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری اعتکاف تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزنده دانست و اعتکاف را فرصتی گرانبها و ارزشمند برای برقراری ارتباط معنوی با خداوند تبارک و تعالی ارزیابی کرد.

این مرجع تقلید از انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر اعتکاف یاد و به معتکفان توصیه کرد قدر خود را بدانند و از فرصت سه روزه اعتکاف جهت مناجات و راز و نیاز با خداوند تبارک و تعالی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی افزود: امیدواریم معتکفان با خلوص کامل معتکف شوند و با استفاده مناسب از این فرصت برای حل مشکلات جامعه و حل مشکلات جوامع اسلامی دعا کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: در کشورهای اسلامی دشمنان آتش های سوزانی بپا کرده اند و معتکفان در ایام ارزشمند اعتکاف برای خاموش کردن این آتش ها دعا کنند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: معتکفان بدانند به برکت اعتکاف و دعای آنها هم مشکلات خودشان حل خواهد شد و هم مشکلات جامعه حل خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم از محمدعلی مجاهدی دبیر جشنواره، حجت الاسلام محدثی پژوهشگر، حجت الاسلام مهدی پور پژوهشگر، استاد نجابتی هنرمند و گرافیست، حجت الاسلام هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه، احمدحاجی زاده معاون تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حجت الاسلام نجاریان زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بهرام محمدی نیا مدیرکل صداو سیمای مرکز قم، حجت الاسلام عبدالله هاشمی مشاور استاندار و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره اعتکاف، قدمی مسؤول تدارکارت حرم، حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای مسؤول کمیته هماهنگی جشنواره، سید ابوالقاسم محمودی و محبی از مسؤولان و دست اندرکاران این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سیدعلیرضا تکیه ای مسؤول ستاد اعتکاف استان قم و رییس جشنواره سراسری اعتکاف و محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی و دبیر جشنواره گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کردند.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی و هنری اعتکاف پنج شنبه هفته گذشته چهارم خردادماه با سخنرانی حضرت آیت الله جوادی آملی در شبستان نجمه خاتون حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات