۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۱۲۱
با توجه استقبال به گسترده داوطلبان؛

مهلت ثبت نام حوزه علمیه خراسان تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مهلت ثبت نام در آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان تا تاریخ 10 خرداد تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در این آزمون ثبت نام کنند.
حوزه علميه خراسان


حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد، مسؤول دفتر پذیرش و تحقیقات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان و تقاضای مدیران مدارس علمیه استان‌های خراسان، مهلت ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان تا تاریخ 10 خرداد 1391 تمدید شد.

وی با بیان این‎که آمار ثبت نام کنندگان تا تاریخ 30 اردیبهشت امسال نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: ثبت نام به‌ صورت اینترنتی از روز 20 فروردین آغاز شده بود که تا تاریخ 10 خرداد ماه سال جاری تمدید شد و دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد ضمن تأکید بر این که تحصیل در مدارس علمیه استان‌های خراسان به‌ صورت تمام وقت است، گفت: پذیرش قطعی طلاب منوط به کسب نمره قبولی در امتحاناتی است که پس از سه ماه تحصیل در حوزه علمیه خراسان از طلبه به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: داوطلبان برادر غیر مشهدی شهرستان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی که با مدرک سیکل قصد تحصیل در مشهد را دارند، باید معدل مدرک تحصیلی آنان از 18 به بالا باشد.

مسؤول دفتر پذیرش و تحقیقات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در پایان گفت: حافظان کل قرآن کریم بدون آزمون و فقط با مصاحبه می‌توانند وارد حوزه علمیه خراسان شوند. داوطلبان مقاطع کاردانی و بالاتر نیز پس از ثبت نام در زمان اعلام شده بر اساس معدل کل حداقل 12 و قبولی در مصاحبه، بدون آزمون پذیرش خواهند شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت دفترچه ثبت‌نام به آدرس http://www.hozehkh.com مراجعه کرده و یا با شماره 2237595-0584 برای خراسان شمالی، 4424331-0561 برای خراسان جنوبی، 2008336-0511 برای خراسان رضوی (برادران) و 2008264-0511 برای خراسان رضوی (خواهران)، تماس بگیرند./932/ت303/ب

ارسال نظرات