۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۴۹۷
آیت‌الله موسوی جزایری:

طرح معراج در سراسر کشور اجرایی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با مهم ارزیابی کرد طرح معراج ابراز امیدواری کرد که این طرح در سراسر کشور اجرایی و تقویت شود.
آيت الله موسوي جزايري- طرح معراج


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در آیین اختتامیه طرح معراج در اهواز، با قدردانی از مبلغان و مسؤولان این طرح گفت: مسؤولان این طرح از امروز به فکر برنامه‌ریزی برای آینده باشند.

وی با بیان این که همیشه نگاه مسؤولان به آینده باید همراه با امید و در کنار استفاده از تجربه‌های گذشته باشد تأکید کرد: مسؤولان به کمیت و کیفیت فعالیت طرح معراج در مدارس آموزش و پرورش توجه مطلوبی داشته باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که باید حجم کار طرح معراج در آموزش و پرورش آسیب شناسی شود، اظهار داشت: تا زمانی که تمامی مدارس آموزش و پرورش در اهواز از نعمت حضور مبلغان محروم هستند کار ما به پایان نرسیده است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه خوشبختانه طرح صالحین که از  استان خوزستان آغاز شد،‌امروز در سراسر کشور توسعه پیدا کرده است، تصریح داشت: امیدواریم مسؤولان مربوطه تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن طرح معراج در سراسر کشور بکارگیرند.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان همچنین از حضور90 مبلغ خواهر در این طرح قدردانی کرد و افزود: گزارش هایی که ارائه شده بیان کننده فعالیت مطلوب این مجموعه در مدت کوتاه است./9463/پ203/ج




ارسال نظرات