۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۷۴۸

بازدید معاون اول قوه قضائیه از نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضاییه در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از سالن یاس این نمایشگاه بازدید کرد.
حجت الاسلام رئيسي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضاییه در بازدید از سالن یاس، درباره مزیت‌های این سالن عنوان کرد: ارایه کتاب‌های چاپ شده تمامی ناشران داخلی، با تفکیک موضوعی از جمله ویژگی‌های ارزشمند این سالن است.

وی افزود: حضور این مجموعه نشان دهنده میزان رشد علمی و ادبی کشور در زمینه‌های گوناگون است و ارزیابی جامعی از فعالیت‌های یک ساله ناشران ارایه می‌دهد.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در کنار غرفه‌های مختلف این سالن، کارشناسی آشنا به حوزه‌های گوناگون به مسؤولان و مخاطبان پاسخ می‌دهد و راهنمای این افراد از کارهای باارزش به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: بسیاری از نویسندگان برجسته را در این سالن می‌بینیم که این امر نشان می‌دهد این فضای ارزشمند با استقبال فراوان استادان و بازدیدکنندگان مواجه شده است.

به کارگیری نمایشگاه کتاب در راستای پیشبرد اهداف نظام

همچنین حجت‌الاسلام یدالله مقدسی، مدیر گروه فقه پژوهشگاه علوم وحیاتی اسراء نیز امروز از نمایشگاه کتاب بازدید کرد و گفت: این نمایشگاه آوردگاه کتاب بوده و کتاب فزاینده اندیشه است؛ از این رو می‌توان برگزاری این رویداد فرهنگی را در راستای افزایش خرد و اندیشه جمعی دید؛ کسانی که اهل فرهنگ، اندیشه و قلم هستند از این آوردگاه فرهنگی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه پس از ربع قرن فعالیت فرهنگی جایگاه خود را در جامعه تثبیت کرده است و به نوعی می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلام به کار گرفته شود.

مدیر گروه فقه پژوهشگاه علوم وحیانی اسراء با اشاره به تسهیلات نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: این نمایشگاه پس از 25 سال برپایی اکنون در شرایط خوبی برگزار می‌شود و دست‌اندرکاران آن هر سال تلاش می‌کنند تا این رویداد فرهنگی بهتر از سال قبل برگزار شود./928/د102/ی

ارسال نظرات