۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۷۱۴۸
استاد حوزه علمیه خوزستان:

مشارکت حداکثری مردم همچون گذشته پشتوانه محکمی برای نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خوزستان، مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را همچون گذشته پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانست.
انتخابات


حجت الاسلام مهدی محمدی‌پور امام جمعه چوئبده، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده که این موضوع همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: اگر مردم احساس کنند که کارگزاران و مسؤولان نظام به آراء و نظرات آنها احترام می گذارند و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها آنان را دخیل می کنند به یقین که در دور دوم انتخابات مجلس نهم بیش از دور اول شرکت کرده و پاسخ کوبنده دیگری به دشمنان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که مشکلات و مسایل‎شان از چشم مسؤولان نظام دور نیست به عبارت دیگر مردم باید ببینند که مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی‎شان تلاش می‌کنند و همواره به دنبال کشف یک راه‌حل مناسب هستند؛ چرا که یکی از رموز موفقیت‌های ما در انتخابات سه دهه گذشته توجه به همین نکته بود.

حجت الاسلام محمدی‌پور تأکید کرد: دشمن در انتخابات این دوره از اقتدار ملی ما، احساس شکست و افسردگی خواهد کرد و هر چقدر ما دشمن را مأیوس‌تر کنیم و به صورت جدی و با اتحاد و وحدت حرکت کنیم به یقین دشمن ضعیف‌تر خواهد شد.

امام جمعه چوئبده در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتخابات و حضور حداکثری مردم راهبرد اصلی و جدی برای نظام جمهوری اسلامی است چرا که هر قدر حضور مردم گسترده‌تر باشد و بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند اقتدار ملی نظام بیشتر خواهد شد./9465/ت302/ب

ارسال نظرات